نگاهی به قیمت‌گذاری نفت در 6 سال گذشته

درآمد دولت از فروش نفت در سال 93 چقدر خواهد بود؟

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه حسن روحانی چهارشنبه برای تقدیم بودجه به مجلس می‌آید، گفت: از ابتدای تقدیم لایحه بودجه به مجلس تا زمان پایان بررسی در کمیسیون تلفیق 35 تا 40 روز زمان لازم است.
کد خبر: ۶۲۱۱۲۰
روحانی 13 آذر برای تقدیم بودجه به مجلس می‌آید

حسین سبحانی نیا با بیان اینکه رئیس جمهور لایحه بودجه 93 کل کشور را چهارشنبه 13 آذر به مجلس تقدیم می‌کند، افزود: لایحه یادشده اولین لایحه بودجه سالانه دولت یازدهم است و رئیس جمهور پس از حضور در صحن محورهای اصلی آن را تشریح می‌کند.

نماینده مردم مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح روند بررسی لایحه بودجه 93 در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق، گفت: نمایندگان مجلس بر اساس ماده 186 آیین نامه داخلی از زمان چاپ و توزیع لایحه بودجه سالانه کل کشور و پیوست‏ها و سوابق آن تا مدت ده روز می‏توانند پیشنهادهای خود را به کمیسیون‏های تخصصی مجلس تقدیم کنند و کمیسیون تلفیق موظف است حداکثر ظرف پانزده روز پس از پایان مهلت گزارش کمیسیون‌های تخصصی، ضمن رسیدگی به گزارش آنها، گزارش نهایی خود را تنظیم و به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند که این زمان با موافقت هیئت رئیسه حداکثر تا پانزده روز قابل تمدید است.

وی افزود: از ابتدای تقدیم لایحه بودجه به مجلس تا زمان پایان بررسی در کمیسیون تلفیق 35 تا 40 روز زمان لازم است بنابراین لایحه بودجه 93 در هفته پایانی دی ماه در دستور کار صحن علنی نهادقانونگذاری قرار می‌گیرد.

درباره چگونگی بررسی لایحه در ایام هفته نیز گفت: بر اساس ماده 187 آیین نامه داخلی مجلس جلسات مجلس برای رسیدگی به بودجه سالانه باید بلاانقطاع در کلیه ایام هفته غیراز جمعه و تعطیلات رسمی، حداقل روزی چهار ساعت منعقد شود و تا موقعی که بررسی پایان نیافته، در دستورکار خواهد ماند و هیچ لایحه یا طرح دیگری رسیدگی نمی‌شود.(خانه ملت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها