قطعنامه پایانی روز ملی استکبار ستیزی

شعار راهبردی «مرگ بر آمریکا» عامل وحدت ملی است

فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر کشور طنین انداخت

فتح دوباره لانه جاسوسی آمریکا

لانه جاسوسی آمریکا بار دیگر فتح شد و این بار هم تحقیری بزرگتر از فتح پیشین نصیب کاخ سفید کرد.
کد خبر: ۶۱۲۵۰۰
فتح دوباره لانه جاسوسی آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مردم تهران و دانشجویان و دانش آموزان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا ، خشم و نفرت ماندگار خود را از دشمنی‌ها، جنایات و خباثت‌های سردمداران کاخ سفید نشان دادند و بار دیگر به سازش طلبان فهماندند که خوشبینی و اعتماد به آمریکا پشیمانی به همراه خواهد داشت.

13 آبان امسال از آن جهت با سال‌های گذشته تفاوت دارد که آمریکایی‌ها در رویای پیاده کردن شیاست‌های خود علیه ایران به سر می‌بردند اما با هوشیاری تیم مذاکره کنند هسته‌ای و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب و حمایت‌های ایشان از اقدامات آنها با پشتوانه قوی و با بصیرت مردمی ناکام ماند.

حضور گسترده امروز مردم سراسر کشور در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با فریاد با صلابت «مرگ بر آمریکا» به همه آنهایی که در تلاش بودند تا این فریاد که در سپهر سیاست مردم ایران به شعار راهبردی برای مقابله با زیاده خواهی‌های آمریکا تبدیل شده است، خذف کنند، خنثی کند.

مقاومت مردم ایران در مقابل آمریکا اکنون به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده است و این رفتار، دیگر مردم آزادیخواه جهان را هم به جرأت و جسارت رسانده تا در مقابل زورگویی‌های کاخ سفید ایستادگی کنند.

آمریکا همچنان در مسیر تحقیر در دنیا است و این تحقیر را مردم ایران اسلامی باعث شدند.

امروز یکبار دیگر سردمداران کاخ سفید با چشمان خود دیدند که مردم بدون توجه به تهدیدات و تحریم‌ها همچنان شعار راهبردی مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند و سر خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها