اعتراف به 40 فقره سرقت در سه استان

باند «اشکان» در چنگال قانون

انهدام باند زورگیران به عنف در تهران

«علی پژویی» دستگیر شد

اعضای باندی که با تهدید قمه از شهروندان تهرانی زورگیری می کردند از سوی ماموران انتظامی تهران بزرگ شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۱۱۷۰۰
«علی پژویی» دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،در پی افزایش سرقت های به عنف و چندین فقره جرایم خشن زورگیری با قمه در محدوده مهرآباد تهران، پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت که به همین منظور اقدامات گسترده ماموران تخصصی کلانتری 119 مهرآباد جنوبی تهران به منظور شناسایی عاملین این جرایم آغاز شد.

تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا اینکه ساعت سه بامداد 11 آبان ماه ماموران حین گشت زنی نامحسوس در خیابان دامپزشکی به دو مرد جوان که در حال پرسه زنی بودند مشکوک شده و در صدد دستگیری آنان برآمدند.

متهمان به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده که سرانجام پس از اینکه وارد مخروبه ای شدند این متهمان که «علی» معروف به «علی پژویی» و «حسین» نام داشتد توسط مأموران دستگیر شدند که در بازرسی از نامبردگان دو قبضه قمه، پنج قبضه چاقو، 11 گرم و 30 سوت شیشه و کارت ملی و شناسنامه متعلق به افراد دیگر کشف شد.

رییس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی با اعلام این خبر، افزود:متهمان پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند که در خلال بازجویی ها، مشخص شد این افراد با تهدید سلاح سرد از شهروندان زور گیری می کردند.

سرهنگ علی سعدی گفت: متهمان پس از زورگیری از شهروندان در پاتوقشان اموال و مدارک سرقتی را با شیشه معاوضه می کردند که پرونده مقدماتی متهمان در این رابطه تشکیل و برای تحقیقات بیشتر در اختیبار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
۰
۰
نگران نباش فردا ولش میكنند دوباره به شغل اول برمیگرده
آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
۰
۰
بابا تو اسلامشهر و اطراف اون از این چیزا زیاد پیدا میكنی مامورا دارن چیكار میكنن


نیازمندی ها