رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند زورگیران خشن در مناطق مرکزی پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۰۷۵
باند زورگیران خشن در دام پلیس

سرهنگ عباسعلی محمدیان گفت: اعضای این باند با پرسه زنی در اطراف بانک ها و مراکز تجاری، طعمه های خود را شناسایی می کردند و به تعقیب آنان می پرداختند.

وی افزود: سارقان در محل های خلوت با ایجاد تصادف ساختگی و یا تهدید چاقو، اموال قربانیان خود را به سرقت می بردند.

سرهنگ محمدیان گفت: در این زمینه پنج نفر دستگیر شدند که از آنان تاکنون 30 کیف متعلق به افراد دیگر کشف شده است.

وی افزود: با دستگیری این دو باند، حدود 70 فقره سرقت تاکنون کشف شده است که ما احتمال می دهیم با اطلاع رسانی در این رابطه تعداد سرقت ها افزایش یابد.

سرهنگ محمدیان از شهروندانی که در چهار ماه گذشته در مناطق غربی و مرکزی تهران خودرو و یا اموالشان به شیوه اعضای این دو باند سرقت شده است، خواست برای شناسایی اموال و یا شناسایی چهره سارقان به اداره ‌های 20 و 18 پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

وی با اشاره به سابقه دار بودن اعضای این باند، افزود: همچنین اعضای باند زورگیری از مشتریان بانک، با اموال سرقتی توانسته بودند برای خود خودروهای گران قیمت بخرند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه میانگین سنی سارقان 20 تا 35 سال است، افزود: دزدان زورگیر در سه مورد از سرقت های خود، قربانیان را با ضربه قمه و چاقو زخمی کرده بودند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
اكبر
Netherlands
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
۰
۰
زنده باد پلیس آگاهی نیروی انتظامی ایران , پلیس ایران از بهترین پلیس های جهان است .
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
۰
۰
واقعآباید ازنیروی اتظامی تشكركرد كه این همه زحمت می كشند این آدمها جنایتكارانی هستند كه همه مردم وهم به كشورمان لطمه میزنند از قوه قضاییه خواهشمنداست حكم اشد مجازات به اینها صادر كنندتاعبرتی برای دیگران بشود

نیازمندی ها