فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

کشف بیش از 40 تن مواد مخدر در مرزهای کشور

فرمانده ناجا خبر داد:

کاهش جرایم جنایی در کشور

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه صبحگاه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از روند نزولی جرایم جنایی در کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۳۶۳
کاهش جرایم جنایی در کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه صبحگاه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: جرایمی همچون قتل، سرقت مسلحانه، آدم ربایی، گروگانگیری، راهبندی، کمین و ترور از جمله جرایمی هستند که در دهه گذشته همواره روند نزولی داشته و کاهش این روند در سال جاری نیز ملموس است.

وی از روند افزایشی سرقت داخل اتومبیل در کشور خبر داد و افزود: با اینکه ارزش ریالی این نوع سرقت در حد پائینی قرار دارد ولی ریشه اصلی آن افزایش قیمت مواد مخدر و عدم توانایی افراد معتاد در تهیه مواد مخدر است که باید کنترل و مهار شود.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: هر معتاد روزانه نزدیک به 300 هزار ریال برای اعتیاد خود خرج می کند که این امر آنان را به سمت سرقت های خرد سوق می دهد.

سردار احمدی مقدم افزود: سرقت و اعتیاد ارتباط دوسویه بسیاری با هم دارند که امیدواریم در ترکیب جدید دولت و ستاد مبارزه با مواد مخدر چاره ای برای این امر اندیشیده شود.

وی در ادامه به توجه ویژه دولت نسبت به اختصاص بودجه مناسب برای نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: در صورت تحقق این امر و همچنین افزایش همراهی و مشارکت مردمی با پلیس شاهد کاهش فاصله نیازها و امکانات نیروی انتظامی و بهبود بیش از پیش وضعیت حاکم خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: ریشه کنی این بلای خانمانسوز که عامل وقوع بسیاری از جرایم در جامعه است، عزمی همگانی و ملی می طلبد که خوشبختانه با هماهنگی های مناسب بین دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضایی روز به روز شاهد کاهش جرایم در کشور هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها