اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در پی حضور با شکوه ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه دانش آموزان رای اولی در خلق حماسه 24 خرداد پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۲۱۷۳
تبریک اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به رئیس جمهور منتخب

به گزارش جام جم آنلاین متن پیام تبریک به این شرح است:انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال حماسه‌ سیاسی و حماسه اقتصادی، قله‌ حماسه آفرین ملتی بزرگ و مقاوم بود که با رهبریهای حکیمانه امامش و با شرکت بیش از 72 درصد، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد و درخشش مردم سالاری دینی بار دیگر چشم جهانیان را خیره ساخت.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، حقانیت و مظلومیت نظام اسلامی را برای چندمین بار ثابت کرد و نشان داد ادعای واهی و دروغپردازی فتنه گران و منحرفان، در اتهام مهندسی آراء و تقلب چیزی جز ظلم بزرگ و نابخشودنی در حق نظام اسلامی ،و رهبری حکیم و مردم هوشمند آن نیست.

بی تردید سهم اصلی در آفرینش این حماسة کم نظیر از آن «امام امت اسلام» و امت آگاه و هوشیار ایران اسلامی است. رهبر فرزانه‌ای که با مدیریت الهی و خردمندانه خود در هدایت ملت و مسئولان، از ماهها قبل زمینه‌ی خلق این حماسه را فراهم ساخت و مردمی که در لبیک اجابت به رهبر فرزانه‌شان، با تمام وجود به صحنه آمدند و پیوند امام و امت در الگوی تراز مردم سالاری دینی به نمایش گذاردند.

تقدیر و سپاسمان نثار این ملت بزرگ و آن رهبر فرزانه باد، و تشکر و تحسین ما ارزانی خادمان این حماسه سیاسی اعم از رسانه‌های گروهی «بویژه تلاش بی نظیر و هنرمندانه رسانه ملی» مجریان و ناظران و نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی، که در بوجود آوردن این پیروزی به یاد ماندنی از هیچ کوششی فرو گذار نکردند.

تبریک ویژه‌مان تقدیم «رای اولی»هاست که طعم شیرین ایفای نقش مؤثرشان در سرنوشت جامعه اسلامی چشیدند و در بیست و چهارم خرداد ماه 92، آیین شکوهمند «جشن تکلیف سیاسی‌شان» را برگزار کردند.

به رئیس جمهور منتخب ملت حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای شیخ حسن روحانی بواسطه جلب اعتماد مردم تبریک گرفته و برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی درخدمت به نظام اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی را تحت زعامت رهبر فرزانه‌ انقلاب اسلامی داریم.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان که قدیمترین تشکل دانش آموزی کشور است به عنوان پرچمدار جنبش دانش‌آموزی مطالبات بحق دانش آموزان ایران اسلامی را که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تجلی یافته است در اولین فرصت مناسب و پس از تنفیذ حکم ریاست جمهوری اسلامی توسط رهبر انقلاب اسلامی، تقدیم خواهد کرد.

زنده و جاوید باد یاد شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امام شهیدان خمینی کبیر(ره)، گرامی باد یاد معلمان عزیز شهیدمان و همکلاسی‌های آسمانی‌مان که عزت و سربلندی را برای همیشه وامدار آنان ستارگان درخشان سپهر عزت و کرامت و ایثار هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها