سارقان با پول پیرزن، دلار خریدند

سرقت رانندگان آژانس از زن خیر

اعضای باند زورگیری از سالمندان که تحت پوشش آزانس اخاذی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۶۷۰۵۲
دستگیری زورگیران آژانس سوار

چندی قبل تعدادی پیرمرد و پیرزن با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان در شکایت شان به ماموران گفتند چندی قبل سوار یک خودروی آژانس شدند اما تعدادی دختر و پسر که به قصد کمک ما را سوار کرده بودند در یک مکان خلوت با تهدید و ضرب و شتم باتوم اموال مان را به سرقت بردند.

مالباختگان در ادامه مدعی شدند سه پسر و یک دختر عامل اصلی این زورگیری ها هستند.

در ادامه مشخصات این افراد در اختیار تمامی گشت های پلیس تهران قرار گرفت و سرانجام ساعت 9 صبح چهارم خرداد گشت کلانتری 118 حین گشتزنی در ستارخان به یک دستگاه خودروی پیکان که تابلوی آژانس را در سقف خودرو نصب کرده بود مشکوک می شوند.

با بررسی های بیشتر مشخص شد چهار سرنشین خودرو همان زورگیران سالمندان هستند.

در ادامه با هماهنگی انجام شده هر 4 نفر بازداشت و  در بازرسی از خودرو تعدادی پایپ، باتوم، دو قبضه چاقوی زورگیری مقداری مواد کشف و ضبط شد.

با انتقال متهمان به کلانتری آنها منکر هرگونه جرمی شدند اما پس از روبرو شدن با مالباختگان به زورگیری اعتراف کردند.

محسن سردسته باند در بازجویی ها مدعی شد که در پوشش راننده آژانس و به بهانه کمک کردن به سالمندان آنها را سوار خودرو می کردیم و پس از بردن آنها به محلی خلوت با باتوم اموال شان را سرقت و آنها را از خودرو به بیرون پرت می کردیم.

سرهنگ رضایی رئیس کلانتری 118 ستارخان با اعلام این خبر، افزود: پس از بررسی های تخصصی مشخص شد خودروی پیکان و دو خودروی دیگر که متهمان از آن استفاده می کردند سرقتی است و متهمان تاکنون به دهها فقره زورگیری از سالمندان اعتراف کردند و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها