رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد:

16 تا 24، اوج ساعات وقوع جرم در پایتخت

به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات بهینه به مشمولان و همچنین ارتقاء کیفیت عملکرد سازمان، مستند سازی فرایندهای مربوط به امور وظیفه عمومی تحت عنوان طرح مکنا به اجرا درآمد.
کد خبر: ۵۶۲۶۹۴
اجرای طرح مکنا در سازمان وظیفه عمومی

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، سرهنگ ایزدی معاون طرح و برنامه وبودجه سازمان وظیفه عمومی ناجا، در خصوص اهداف اجرای طرح مکنا (سیستم مدیریت کیفیت ناجا) در این سازمان گفت: از آنجا که عمده فعالیت های این سازمان ارائه خدمات به اقشار جوان و تحصیل کرده جامعه می باشد لذا در راستای تدابیر فرمانده محترم ناجا، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات بهینه به مشمولان و خانواده های آنان و همچنین ارتقای کیفیت عملکرد سازمان، مستندسازی فرآیند های مربوط به امور وظیفه عمومی در نظر گرفته شد که از آن به عنوان طرح مکنا یاد می شود.

ایزدی تصریح کرد: در این رابطه با برگزاری جلسات متعدد هماهنگی، گام های موثری در سال 1391 برداشته شده است.

معاون طرح و برنامه و بودجه سازمان وظیفه عمومی ناجا از تشکیل شورای مکنا در سال1391 خبر داد و افزود: با تشکیل شورای مکنا به ریاست سردار کریمی جانشین این سازمان ، توانستیم با بکارگیری از تجربیات و نقطه نظرات کارشناسان ، 45 روش برای معاونت های اجرایی سازمان ، مستندسازی کنیم .

وی اظهارداشت: در سال گذشته به منظورآشنایی بیشتر مسئولان سازمان و رده های وظیفه عمومی سراسر کشور با این طرح، همایش دو روزه ای باحضور کارشناسان مدیریت کیفیت ناجا، برگزار شد.

سرهنگ ایزدی خاطرنشان کرد: در نیمه اول سال جاری طرح «مکنا» را در رده های وظیفه عمومی سراسر کشور به مرحله اجرا در خواهیم آورد و انشاءالله در آینده نزدیک با اجرای این طرح، شاهد ارتقای رضایتمندی مردم از سازمان وظیفه عمومی ناجا خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها