فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

کاهش چشمگیر جرائم خشن در سال 91

فرمانده نیروی انتظامی از کاهش چشمگیر جرائم خشن در سال 1391 خبر داد و گفت: سال گذشته جرائمی همچون قتل، آدم ربایی، سرقت مسلحانه، شرارت و اوباش گری در پایین ترین سطح طی 15 سال گذشته بوده است.
کد خبر: ۵۶۰۰۹۰
کاهش چشمگیر جرائم خشن در سال 91

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، هجدهمین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ارشد نیروی انتظامی با حضور سردار سرلشکر دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تهران برگزار شد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در این همایش طی گزارشی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سال 91 در تمامی شاخص ها رشد داشته است، گفت: سال گذشته در تمامی جرائم به غیر از جرائم خرد با کاهش روبرو بودیم.

وی از کاهش چشمگیر جرائم خشن در سال گذشته خبر داد و افزود: سال گذشته جرائمی همچون قتل، آدم ربایی، سرقت مسلحانه، شرارت و اوباش گری در پایین ترین سطح طی 15 سال گذشته بوده است.

سردار احمدی مقدم با تاکید بر اینکه عملیات تروریستی سال گذشته به صفر رسید، تصریح کرد: اولین بار در تاریخ کشور بعد از انقلاب بود که هیچ حادثه تروریستی نداشتیم.

وی در ادامه سخنان خود کاهش هزار و سیصد کشته تصادفات طی سال گذشته را یاد آور شد و افزود: در سال 84 تعداد کشته های تصادفات به حدود 28 هزار نفر رسید این در حالی است که تعداد وسایل نقلیه در آن زمان 40 درصد وسایل نقلیه کنونی بود و ما توانستیم 10 هزار نفر کشته های ناشی از تصادفات را کاهش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی به توفیقات این نیرو در حوزه مرزبانی اشاره کرد و گفت: طی سه سال گذشته توان دریابانی ما 50 درصد افزایش پیدا کرده است و تا پایان برنامه پنجم 50 درصد دیگر تقویت خواهد شد.

سردار احمدی مقدم از کنترل 70 درصدی نیروی انتظامی بر مرزهای کشور خبر داد و افزود: این در حالی است که نیروهای مرزبانی نیز طی پنج سال گذشته به سه برابر افزایش پیدا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها