رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به برگزاری بیش از سه دهه انتخابات سالم در کشورمان،استقلال و آزادی ملت ایران را بی نظیر دانست و گفت: مدعیان غربی آزادی و دموکراسی، با 17 بار قطع کردن شبکه های جام جم در ماهواره ها، عوامفریبی خود را برملا ساخته و نشان دادند به هیچ عنوان تحمل آزادی دیگران را ندارند.
کد خبر: ۵۵۹۴۳۴
غربی ها با قطع شبکه های جام جم عوامفریبی خود را برملا کردند

عزت الله ضرغامی امروز(جمعه) در یادواره سرداران و 108 شهید روستای فردوی قم اظهار داشت: کشورهای غربی نسبت به صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای کشورمان یقین دارند و آنچه آنها را نگران و مضطرب ساخته، روحیه انقلابی مردم ایران است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با دفاع همیشگی از حق و حقیقت و مبارزه دائمی با ظلم و استکبار به عنوان الگوی همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان مطرح شده و امروز در سرتاسر جهان بویژه در کشورهای منطقه شاهد بیداری اسلامی و انسانی هستیم.

رییس سازمان صدا و سیما گفت: سلاح ملت ایران منطق، صداقت و بیان حقیقت است و امروز دشمنان در برابر این سلاح کوبنده مستاصل شده و به زانو درآمده اند، از این رو از هر جهت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی یورش آورده اند.

وی با اشاره به برگزاری بیش از سه دهه انتخابات سالم در کشورمان، استقلال و آزادی ملت ایران را بی نظیر دانست و گفت: مدعیان غربی آزادی و دموکراسی، با 17 بار قطع کردن شبکه های جام جم در ماهواره ها، عوامفریبی خود را برملا ساخته و نشان دادند به هیچ عنوان تحمل آزادی دیگران را ندارند.

ضرغامی با بیان اینکه مردم دنیا برای شنیدن صدایی متفاوت، از شبکه های ایرانی بسیار استقبال کرده اند، اظهار داشت: ملت آگاه و شجاع ایران اسلامی قطعا شایسته بهره مندی از رهبری اینچنین شجاع و مدبر است.

همچنین نماد صلح هسته ای کشور با عنوان«فردو نماد صلح و مقاومت ملت ایران» روز جمعه با حضور شماری از مقامات و مسوولان کشور در روستای فردو قم رونمایی شد.

 در این آیین عزت الله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما، سردار محمدرضا نقدی فرمانده نیروی مقاومت بسیج، حسن قشقاوی معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه و کرم رضا پیریایی استاندار قم حضور داشتند.

در این آیین همچنین پدر شهید مصطفی احمدی روشن و شماری از مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی به همراه جمعیت بسیاری از مردم شهیدپرور استان قم و روستای فردو حضور یافته و نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها