ریزگردها دوباره وضعیت خوزستان را آشفته کرد و باعث تشکیل جلسه مدیریت بحران کشور شد

طرح‌های غیرکارشناسی، متهم ریزگردهای خوزستان

حافظ ناظری در اینستاگرامش برای کمک به رفع مشکل اساسی آلودگی هوا در خوزستان اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۹۵۲۳۶۲
بحران آلودگی هوای خوزستان صدای حافظ ناظری را در آورد+ عکس

به گزارش جام جم آنلاین، ناظری نوشت:

تنفس، لازمه ی اصلی حیات همه ی موجودات بر روی کره زمین است و داشتن هوایی پاک و سالم ابتدایی ترین حق همه ی ما انسان هاست. امّا متاسفانه میلیون ها نفر از هموطنانم در استان خوزستان و استان های غربی کشور، از این حق طبیعی محروم اند و من خود دیشب در سفرم از اهواز به سمت شیراز، شاهد این بحران عجیب بوده ام.
آیا وقت آن نرسیده است که مسئولین و دولت مردان در کشوری خاص مانند ایران، و استانی مانند خوزستان، که یکی از قطب های مهم فرهنگی و اقتصادی ایران به شمار می آید، به حقوق ابتدایی مردمی که هنوز هم آثار جنگ را به دوش می کشند و سال ها دژ محکمی برای حفظ صلح و آرامش امروزه ی کشورمان بوده اند، توجه کنند؟! هموطنان عزیزم در استان خوزستان مطمئن باشند که من هم به نوبه ی خود، برای کمک به رفع مشکل اساسی آلودگی هوا، هرچه در توان دارم انجام خواهم داد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
اهوازی
-
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
با سلام، از شما و دیگر هموطنانی كه متوجه مشكل ایجاد شده ناشی از مدیریت غلط دولتی برای ما مردم خوزستان شده صمیمانه تشكر میكنیم . تنها باید بگویم خیر از زندگیشان نبینند.
محمد-شهروند اهوازی
-
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
درود بر غیرت هنرمندان ایران زمین
حمید
-
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
دمت گرم
ali
-
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
مشكلات خوزستان
گرمای شدید: یعنی هر خانواده باید چیزی حدود 5 الی 6 میلیون هزینه كولر برای خانه بكنه حالا هزینه برق بماند
آب شرب : با وجود گل بودن آب هر خانواده باید حدود 500 الی 700 هزار تومان هزینه خرید دستگاه آب تصفیه و یا آب شیركن كنه،جدیدآ هم برای حمام و ماشین لباسشوی همه باید تصفیه آب خرید.
هوای آلوده: مشكل جدید یا بهتر بگم 8 سال گذشته كه باید بگم باید به دنبال خرید ماسك های فوق حرفه ای و تصفیه هوا برای خانه باشیم.
و...............

نیازمندی ها