در این فیلم شاهد صحنه‌هایی از سلاخی شدن 12 نفر توسط جلاد تروریست‌های داعش خواهید بود.
کد خبر: ۹۴۵۳۰۰
داعش در روشی تازه و مخوف 12 نفر را سلاخی کرد (عکس + فیلم)

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیلی میل، عید قربان امسال تروریست‌های داعش فیلمی منتشر ساختند که در آن 12 نفر از زندانیان خود را سلاخی می کنند.

در یکی از صحنه‌های این فیلم خشن، جلاد داعشی، مردی که به جاسوسی برای آمریکا متهم است را در کشتارگاهی واقع در « دیرالزور » سوریه با بریدن گلویش به قتل می‌رساند.

این فیلم که با نام « روشنگری وهم » در روز عید قربان انتشار یافته و کلیپ‌های کوتاهی از سری فیلم‌های « ماموریت غیر ممکن » سال 2015 با شرکت « تام کروز » و « سیمون پگ » با نام این ملت رذل » را به نمایش می‌گذارد.

این صحنه‌ فیلم‌ های هالیوودی برای نمایاندن فعالیت‌های جاسوسی آمریکایی‌ها در این فیلم گنجانده شده است. گروه تروریستی داعش از ساخت این نوع فیلم‌ها برای تمسخر سرویس‌های امنیتی کشورهای غربی استفاده می‌کند.

«ابو محمد»، بنیانگذار گروه مدافع حقوق بشر این فیلم را « بدترین فیلمی که تاکنون دیده‌است » توصیف می کند و می‌گوید: در این کلیپ « انسان‌ها مثل گوسفند » قصابی می‌شوند.

در یکی از صحنه‌های این فیلم یکی از جلادهای بی‌رحم داعش که فردی تنومند است و لباس سفیدی بر تن دارد بر روی هر بازوی خود یک زندانی را به سوی اتاق سلاخی حمل می‌کند تا با بریدن گلو، خونشان را بر روی کف فلزی مشبک اتاق سلاخی که معمولا خون گلوی گوسفندان پس از بریدن خرخره‌شان بر روی آن فوران می‌کند، جاری سازد.

در گوشه دیگر، جلاد تکفیری‌ در حال تیز کردن چاقوی سلاخی دیده می شود. همه زندانی‌ها لباس‌هایی به رنگ نارنجی بر تن دارند و به‌صورت گروهی با دست‌های بسته شده از پشت در کنار هم دو زانو بر روی زمین نشسته‌اند.

در این فیلم 12 دقیقه‌ای همچنین صحنه‌هایی از فیلم‌های جنایات پیشین داعش به همراه صحنه‌هایی از ترورهای اخیر تروریست‌های تکفیری نشان داده می‌شود.

در گوشه دیگری از این فیلم، زندانیان آویزان از پا، آویخته شده از قلاب‌های گوشت در حالی دیده می‌شوند که گلوی تعدادی از آنها بریده شده و بقیه آنها منتظر ذبح شدن توسط جلادهای دیگر داعش هستند.

-

-

-

-

-

مترجم: جواد ودودزاده - جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها