شبکه های اینترنتی کردی با انتشار یک ویدئو، از اعدام پنج نفر از کردهای اسیر نزد گروه تروریستی داعش توسط کودکان و نوجوانان عضو این گروه تروریستی خبر دادند.
کد خبر: ۹۳۸۳۲۸
اعدام پنچ اسیر توسط کودکان داعشی +فیلم

به گزارش جام جم آنلاین از العالم، در ویدئوی منتشر شده توسط دفتر رسانه ای موسوم به ولایت رقه، کودک داعشی به نام ابوالبراء التونسی در پیامی تهدید آمیز به زبان عربی تاکید می کند که جنگ با کردهای کافر هنوز آغاز نشده است و آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان و جمیع شیاطین انس و جن هم نمی توانند شما را نجات دهند، قبرهای خود را حفر کنید و فرزندانتان را آماده پذیرش سرنوشت کنید.

در این فیلم کودکان داعشی که دارای تابعیت های غیر سوری از جمله تونسی، مصری، انگلیسی و ازبکستانی هستند، پس از سردادن الله اکبر با اسلحه کمری به سر اسیران که روی زمین زانو زده اند شلیک می کنند.

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف گزارش کرد که هنوز هویت کودک انگلیسی که در اعدام اسیران مشارکت دارد و به سر یکی از آنان شلیک می کند، شناسایی نشده است.

بر اساس این گزارش، یکی از اسیران کشته شده به نام حجی علی عیسی، سه سال پیش هنگام 17 سالگی به اسارت درآمده است.

گروه تروریستی داعش همواره از کودکان در ویدیوهای تبلیغاتی و سربریدن اسیران خود استفاده کرده و می‌گوید آنها را به عنوان نسل بعدی جنگجویان خود آماده می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
-
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
۰
۰
عرب هست دگر كاری نمیتوان كرد
كارمند مفلس
-
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
به اسم اسلام چه فجایعی مرتكب میشوند خدا لعنتشان كند

نیازمندی ها