فیلم بیهوش شدن ژنرال «جیمس مارتین» افسر آمریکایی حین کنفرانس مطبوعاتی در وزارت دفاع این کشور "پنتاگون" ، نظر کاربران شبکه های اینترنتی را به خود جلب کرد.
کد خبر: ۸۸۰۹۵۳
غش کردن ژنرال آمریکایی در کنفرانس خبری

به گزارش جام جم نما ،تارنمای روزنامه دیلی میل انگلیس که این فیلم را منتشرکرد نوشت که "کارولین گلیسون" معاون دفتر اطلاع رسانی نیروی هوایی آمریکا پس از آن به جای ژنرال مریض به کنفرانس مطبوعاتی ادامه داد. کنفرانس مزبور درباره هزینه ساخت و قیمت جنگنده "اف 35" بود. مارتین 52 ساله برای درمان به بیمارستان انتقال یافت و پس از آزمایش مشخص شد که به خاطر سرما بیهوش شده است.

لاکهید مارتین اف-۳۵ لایتنینگ ۲ یک هواپیمای جنگنده چندمنظوره نسل پنجم است که اکنون تحت آزمایش و توسعه نهایی قرار دارد. هواپیمایی پنهان ‌کار، تک ‌سرنشین و تک‌ موتوره است که در وهلهٔ اول برای مأموریت‌های هجومی هوا به ‌سطح طراحی شد، اما توانایی انجام مأموریت‌های شناسایی و دفاع هوایی را نیز دارد.

اف۳۵ سه مدل اصلی دارد: اف-۳۵ ای با توان نشست و برخاست متعارف، اف-۳۵ بی، با توان برخاست کوتاه و نشست عمودی و اف-۳۵ سی با توان ناونشینی. ایالات متحده آمریکا طرح خرید و به‌کارگیری ۲٬۴۵۷ فروند اف-۳۵ را تا سال ۲۰۳۷ دارد. بهای یک فروند بدون در نظر گرفتن قیمت موتور در سفارش در سال 2013 میلادی ، اف-۳۵ ای ۹۸ میلیون دلار، اف-۳۵ بی ۱۰۴ میلیون دلار و اف-۳۵ سی ۱۱۶ میلیون دلار اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها