مولشایم فرانسه - اینجا محلی است که بیش از 1800 قطعه مجزا توسط 20 کارمند بوگاتی مونتاژ می‌شود تا غول 1500 اسب‌بخاری بوگاتی شیرون بوجود آید.
کد خبر: ۹۹۹۶۸۲
نظم و انضباط بی‌نظیر در کارخانه بوگاتی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، مولشایم فرانسه - اینجا محلی است که بیش از 1800 قطعه مجزا توسط 20 کارمند بوگاتی مونتاژ می‌شود تا غول 1500 اسب‌بخاری بوگاتی شیرون بوجود آید. در لحظات تهیه این گزارش 12 ابرخودروی شیرون در حال تولید است که اولینِ آن‌ها ماه آینده به یک مشتریان پولدارِ خوش شانس تحویل می‌شود.

بوگاتی تخمین می‌زند که 70 دستگاه از این ابرخودروی هیجان انگیز را در سال 2017 تولید کند و در نظر دارد تا با قرار گرفتن عقربه روی 500 دستگاه خودرو ، تولید آن را متوقف نماید.

در کارخانه جدید که از سال 2005 میلادی افتتاح شده تاکنون 450 دستگاه از مدل ویرون تولید و به مشتریان پر و پا قرص بوگاتی عرضه شده است.

تصاویر خود گویای نظم و انضباط منحصر به فرد این کارخانه می‌باشد ، جایی که پرسنل آن با تلاش و جدیت محصولی را تولید می‌کنند که 450 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
علیرضا استقلالی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
شبیه تولید پراید سایپاست خخخخخ
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
قطعات جای دیگه ای ساخته شده و اینا مونتاژ نهایی رو انجام میدن
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
چرا كف كارخونه خیلی تمیز؟! پس نظافت چی از كجا نون بخوره آخه؟ چرا حقوق بشر رعایت نمیكنن اینااااا؟ چراااااااااا؟
وطنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
اشك تو چشام جمع شد. یاد كارخونه های خودمون افتادم. اصن موووووووووووووووووو نمیزنه با ایران خودرو
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
یادم میاد یه زمانی از محوطه ایران خودرو كه رد میشدم دیدم سپر سمند پشت نیسان ریخته بودند كه انبار ببرن به واحد مونتاژ. فقط باید میدید. انگاری هندونه بار میزدن
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
توی یه كارخونه به این تمیزی، خودرویی تولید میشه كه یه مشت ... میشینن پشتش
ایمانـــ
Australia
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
نظمش دقیقا مثله ایران خودرو و سایپاس .... ...فpش نده بی ادب
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
۰
۰
بزار بعضی ها ببینن و هی نگن ما پیشرفت كردم ما تكنولوژی روز دنیا رو داریم . بوگاتی نخواستیم اصلا كارخونه تمیز هم نخواستییم همین نظم و كیفیت رو هم رعایت كنن توی ساخت ما به همین پراید زمان ناصرالدین شاه هم راضی هستیم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
نمی دانم چرا بشر به بعضی كارهای خنده دار دست میزنه .؟ اگر خودرو با 450 كیلومتر در ساعت حركت كند . با بهترین سیستم ترمز باید حداقل یك مسافت 300 متری حركت كند تاكاملا متوقف شود .! آیا همچین جاده بی ترافیكی در جهان پیدا می شود و اصلا به خطرش می ارزد ؟ پس این همه سرعت برای چیست ؟. این سرعتها به درد هواپیما می خورد نه ماشین روی زمین . حداكثر سرعت روی زمین 150 كیلومتر بر ساعت می باشد آنهم در بهترین شرایط وبهترین جاده ها .

نیازمندی ها