مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بارسلونا به پاری سن‌ژرمن خورد ، رئال به ناپولی

دیلی تلگراف به عنوان یکی از غول های رسانه ای بریتانیا و البته دنیا برای اینکه میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا به کشور آذربایجان نرسد دلیل بسیار احمقانه ای دارد: همسایگی آذربایجان با ایران!
کد خبر: ۹۹۷۹۴۷
حماقت یک رسانه انگلیسی: میزبانی را به باکو ندهید چون همسایه ایران است!

به گزارش جام جم آنلاین ، فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019 در یکی از دو شهر باکو و یا مادرید برگزار خواهد شد. البته هنوز تصمیم گیری در اینباره انجام نشده است. اکنون دیلی تلگراف به عنوان یکی از مهم ترین رسانه های بریتانیایی در مطلبی عجیب خواسته و ناخواسته به کشور ایران توهین کرده است. بر اساس مطلب درج شده در سایت این روزنامه انگلیسی باکو نباید میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا شود چرا که آذربایجان همسایه ایران است و ایران هم کشوری است که در آن حقوق بشر رعایت نمی شود!

این ادعاهای روزنامه انگلیسی در حالی مطرح می‌شود که بدنامی هواداران انگلیسی در سراسر جهان کاملا مشهور است. رفتارهای خشونت آمیز و درگیرانه و خفت‌بار هواداران انگلیسی باعث شد تا تعداد زیادی از این آشوبگران در خلال یورو ۲۰۱۶ در کشور فرانسه بازداشت شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
روز به روز چهره خوفناك غرب آشكارتر میشه
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
درباره انگلیس نباید نظر داد چون حیوان كفتاروروباه ازاندسته حیواناتی هستند كه عادت به لاشه خوری دارند انگلیس هم مثل كفتاراست .ماپوزشو به زمین می مالیم.

نیازمندی ها