شان پن در یک برنامه تلویزیونی:

حرف‌ های ترامپ درباره هائیتی ظالمانه بود

آرنولد شوارزنگر، بازیگر، مجری ، سیاستمدار و مهاجر اتریشی تبار با اینکه اراده رئیس جمهور را قبول دارد اما معتقد است که حکم ضد مهاجرتی دونالد ترامپ بدترین شیوه ای است که می توان آن را اجرا کرد.
کد خبر: ۹۹۶۹۶۳
آرنولد: ترامپ ما را ابله جلوه می دهد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لومتن، بازیگر « ترمیناتور» در برنامه تلویزیونی ( Extra) گفت: اگر رئیس جمهور از وزارت دادگستری و امنیت ملی می خواست تا این مساله را بررسی کرده و به حقوقدانان اجازه می داد وقت لازم را صرف این کار کنند و شیوه ای درست را برگزینند هرگز چنین جنجالی به راه نمی افتاد.

کنار گذاشتن افرادی که گرین کارت دارند و در حالی که ایالات متحده اجازه کار کردن دائم را در اینجا به آنها داده و توانسته اند تابعیت بگیرند یا در شرف گرفتن آن هستند... من همه اینها را به عنوان یک مهاجر تجربه کرده ام ؛ ابلهانه است و ما را نزد جهان ابله جلوه می دهد. کاخ سفید در حالی که آمادگی درستی ندارد ، احکامی از این قبیل را صادر می کند... خب آدم از راه می رسد ، یک گروه جدید دارد و اشتباهاتی را مرتکب می شود؛ امیدوارم اشتباه صدور این حکم ضد مهاجرتی مانند هشداری برای همگی آنها باشد.

آرنولد علاوه بر این خاطر نشان کرد که قصد ندارد پس از 8 سال که فرماندار کالیفرنیا بود بار دیگر به چرخه سیاست باز گردد: من برای سیاستمدار شدن متولد نشده ام ، من برای موفق شدن و انتقال آن به نسل آینده ام به دنیا آمده ام. به هر حال ، من نمی توانم رئیس جمهور شوم زیرا در خاک ایالات متحده آمریکا متولد نشده ام.

آرنولد شوارزنگر در حال حاضر مجری برنامه تله - رئالیتی « The New Celebrity Apprentice» است، برنامه که پیش از این دونالد ترامپ مجری آن بود.

بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها