جکی چان حالا بازیگر مشهوری است، آنقدر هست که برای دیدنش بسیاری از هوادارانش سختی سفر 10 ساعته را به جان بخرند تا به ینگه دنیا بیایند و قدم زدنش را روی فرش قرمز فیلم جدیدش ببینند، اما او هم روزگاری در سودای شهرت بود، روزگاری که در آن سیاه لشکر فیلم هایی بود که ستاره آن فیلم ها کسی نبود جز بروس لی.
کد خبر: ۹۸۷۳۸۸
روزی که جکی چان از بروس لی کتک خورد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین جکی چان هنرپیشه معروف به هالیوود ریپورتر گفته است که احترام زیادی زیادی برای بروس لی قائل است هر چند هیچ وقت نخواسته است بروس‌لی بعدی سینما باشد و مردم بگویند او یک بروس‌لی دیگر است.

عکس های بسیاری از حضور جکی چان در این فیلم ها منتشر شده است، عکس هایی که در بعضی از آن ها جکی چان فقط یک تماشاگر حاشیه ای است نه ستاره شوخ و شنگ و بزن بهادر فیلم. البته در تصویر دیگر نقش جکی چان کمی بهتر می شود و حداقل به شکلی است که دوربین روی او فوکوس می کند و آن جایی نیست جز در صحنه ای که بروس لی او را به باد کتک گرفته است!

«اژدها وارد می شود» یکی از معروف ترین فیلم های بروس لی است، فیلمی که بسیار هم در ایران محبوب بود و هست. در صحنه ای از این فیلم اگر خوب دقت کنید به چهره شخص کتک خور فیلم ، متوجه می شوید که این چهره زجر کشیده در این فیلم همان جکی چانی است که این سالها و در حتی در 50 سالگی از دیوار صاف بالا می رود و در فیلم هایش حتی زیر بار بدل هم نمی رود.

این نتیجه سالها، مرارت و سختی جکی چان است که حالا او را تبدیل کرده است به یکی از سوپر استارهای سینمای هالیوود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
شعبون بامخ
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
۱
۱
بروسلی تكرار ناپذیر است.
زبیح الله
Turkey
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
۳
۲
فیلم های رزمی جكی جان بروسلی

نیازمندی ها