اخیرا علی دایی و جواد نکونام به عنوان یکی از 10 بازیکن برتر تاریخ فوتبال آسیا انتخاب و معرفی شده اند.
کد خبر: ۹۷۹۴۵۰
نکونام: خوشحالم که من و علی دایی در کنار هم هستیم

به گزارش جام جم آنلاین ، در این فهرست 10 نفره به غیر از علی دایی و جواد نکونام نام هیچ بازیکن ایرانی دیگری قرار ندارد. نکونام در اینباره به فارس گفت: واقعا از این انتخاب خوشحالم و همین انتخاب نشان می‌دهد که ایران جایگاه بالایی در فوتبال آسیا دارد. من در زندگی ورزشی‌ام همیشه سعی کرده‌ام که در میدان فقط فوتبالم را بازی کنم و توجهی به اتفاقات و حواشی نداشته باشم. همیشه به دنبال کسب موفقیت بوده‌ام و خوشبختانه افتخارات خوبی هم به دست آورده‌ام و به همین دلیل این انتخاب هم برایم افتخار بزرگی است. شاید افتخاراتم در فضاهای مجازی کم بوده، اما خدا را شکر می‌کنم که در میادین افتخاراتم واقعی بوده‌اند. علاوه بر این نباید فراموش کنیم که انتخاب یک ورزشکار آن هم در سطح قاره‌ای جنبه ملی هم دارد و از اینکه در این فهرست ١٠ نفره نام دو بازیکن ایرانی دیده می شود و دو بار نام کشورم تکرار می شود افتخار ارزشمندی است.

وی افزود: واقعا حس بسیار خوبی دارم چون سال ها به عنوان همبازی در کنار علی دایی بازی کرده ام و خوشحالم که در این فهرست ١٠ نفره، من و علی دایی دوباره کنار همدیگر هستیم.
دوباره تاکید می کنم برخی انتخاب ها آن هم در سطح بین المللی جنبه ای کاملا ملی دارند، وقتی می گوییم دایی رکورددار گلزنی در فوتبال دنیاست یعنی علاوه بر افتخار فردی ،جنبه ملی هم در برمی گیرد بنابراین باید ارزش چنین افتخاراتی را دانست.

نکونام در پاسخ به این پرسش که جای کدام بازیکن ایرانی در این فهرست خالی است، گفت: همه کارشناسان بین المللی فوتبال به خوبی از قدرت و استعداد ایرانی ها در فوتبال آگاهی دارند و می دانند که ایران چقدر فوتبالیست های توانمندی دارد،بازیکنانی که سال‌ها در فوتبال اروپا بازی کرده و می کنند، بنابراین اعتراف می‌کنم بازیکنان ایرانی دیگری هستند که جای خالی آنها نیز در این فهرست احساس می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها