طی چند سال گذشته شرکت مایکروسافت توانسته در زمینه تبلت‌های هیبریدی (ترکیبی) و لپ‌تاپ‌های قابل تبدیل (کانورتیبل) به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یابد تا جایی که امسال لپ‌تاپ‌های سورفیس آن رقیبی جدی برای نوت‌بوک‌های بی‌نظیر مک‌بوک پروی شرکت اپل شده‌اند.
کد خبر: ۹۷۴۹۷۲
برترین گجت‌های شرکت مایکروسافت در سال 2016   + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اچ ان جی ان (HNGN) ، مایکروسافت مجموعه خوبی از لپ‌تاپ‌ها و گجت های ویندوزی را درسال 2016 به بازار معرفی کرده است. این رایانه‌ها و لوازم دیجیتال توانسته‌اند در بازار واقعا اثرگذار بوده و کاربران زیادی را مجذوب خود سازند.

یک سری از این گجت‌ها این روزها در میان کاربران بسیار پر‌طرفدار هستند و البته تعدادی از محصولات مایکروسافت هم هستند که کاربران خیلی آنها را مورد استقبال قرار نداده‌اند. اما طی چند سال گذشته این شرکت توانسته در زمینه تبلت‌های هیبریدی (ترکیبی) و لپ‌تاپ‌های قابل تبدیل (کانورتیبل) به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یابد، تا جایی که امسال لپ‌تاپ‌های سورفیس آن رقیبی جدی برای نوت‌بوک‌های بی‌نظیر مک‌بوک پروی شرکت اپل شده‌اند. ما در اینجا سه گجت از بهترین تولیدات مایکروسافت را انتخاب کرده‌ایم که در زیر برای شما شرح می‌دهیم.

Microsoft Surface Book

مایکروسافت سورفیس بوک یکی از بهترین لپ‌تاپ هایی است که مایکروسافت در سال 2016 رونمایی کرده است. جدا از مشخصات عالی، این لپ‌تاپ با ظاهر محشر و طراحی جذابش از آخرین فناوری سیستم عامل (OS) این شرکت یعنی ویندوز 10 نیز بهره می‌گیرد.

Microsoft Surface Pro

مایکروسافت سورفیس پرو یکی از بهترین تبلت‌هایی (رایانه لوحه‌ای) است که امسال مایکروسافت راهی بازار مصرف کرده است. این تبلت با صفحه کلید (کیبورد) قابل جدا شدنش می‌تواند هم به عنوان تبلت و هم به‌عنوان مینی لپ‌تاپ استفاده شود.

این رایانه لوحه‌ای به یک صفحه نمایش فوق‌العاده واضح و روشن مجهز است و اجزای سخت افزاری داخلی آن از این قابلیت برخوردارند که به‌صورت شخصی‌سازی شده پیکربندی شوند. در کنار آنها از مزیت یک قلم استایلوس دیجیتال نیز بهره می برد. این تبلت یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربرانی است که در بازار فناوری کارهای حرفه‌ای انجام می دهند.

Microsoft Lumia 950 XL

این تلفن همراه هوشمند (اسمارت‌فون) یکی از بهترین گوشی های هوشمند ویندوز 10 است. لومیا 950 ایکس ال از یک دوربین عالی به همراه یک صفحه‌نمایش ب 5.7 اینچی ا رزولوشن بالا بهره می‌برد. این گجت از مشخصه‌های عالی دیگری نیز برخوردار است.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها