هفته هشتم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه، سوم آذرماه با شش دیدار پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۷۱۱۴۴
هفته هشتم لیگ برتر والیبال/تجمع ستاره ها در تهران  + جدول

به گزارش جام جم آنلاین ، هفته هشتم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» روز چهارشنبه سوم آذرماه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، گنبد، اردکان، آمل و ارومیه پیگیری خواهد شد.

یکی از حساس ترین مسابقه ها تقابل بانک سرمایه با پارسه تهران است. هر دو تیم مهره های خوبی دارند اما حساب بانک سرمایه از لحاظ داشتن ستاره های گران قیمت و ملی پوش با بقیه تیم های لیگ برتری جداست.

بانک سرمایه در حال حاضر با 6 برد و 17 امتیاز صدرنشین است و پارسه تهران با 3 برد و 11 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد. تیم بانک سرمایه برای حفظ صدرنشینی باید مقابل پارسه پیروز شود.

در دیگر دیدار حساس ،مهم و پرستاره ای که در تهران برگزار می شود تیم پیکان به مصاف متین صالحین ورامین می رود. هر دو تیم برای ارتقا در جدول رده بندی لیگ برتر والیبال نیاز به سه امتیاز مسابقه دارند.

شهرداری ارومیه تیم بحران زده لیگ برتر والیبال هم از شهرداری اراک پذیرایی می کند. اگر شهرداری چی ها مقابل حریف خود به پیروزی نرسند اوضاع آنها بحرانی تر و بدتر می شود.

تیم هاوش نیز در هفته هشتم لیگ برتر در سالن المپیک گنبد به مصاف سازمان عمران شهرداری ساری می رود. هاوش با یک برد در انتهای جدول قرار دارد و در مصاف با نماینده ساری به دنبال دومین برد خود در دور رفت این رقابت هاست.

از سوی دیگر تیم سازمان عمران شهرداری ساری که با پنج برد و 14 امتیاز در جایگاه چهارم جدول است در مصاف با هاوش به ششمین برد خود می اندیشد تا در صورت غفلت تیم های سایپا یا پیکان جای آنان را در رتبه های بالای جدول بگیرد.

مصاف خاتم اردکان با سایپای تهران و کاله مازندران با شهرداری تبریز آخرین دیدارهای این هفته است.

برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

تهران، ساعت 15 و 30 دقیقه، خانه والیبال
پارسه تهران – بانک سرمایه

تهران، ساعت 17 و 30 دقیقه، خانه والیبال
پیکان تهران – صالحین ورامین

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30 دقیقه
هاوش گنبد – سازمان عمران شهرداری ساری

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 17
خاتم اردکان – سایپا تهران

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17
کاله مازندران – شهرداری تبریز

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17
شهرداری ارومیه – شهرداری اراک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها