نشست های کارشناسی توسط فدراسیون والیبال برای تغییر کادر فنی نه تنها بدون من بلکه بدون والیبالیست‌های قدیمی دیگر مانند؛ دامغانی و برادران نائینی، که کاپیتان‌های سابق تیم‌ ملی هستند، همچنین مظفری و لاهوتی برگزار می شود و فکر می‌کنم فدراسیون دوستانی که انتقاد می‌کنند را پشت در می گذارد.
کد خبر: ۹۶۶۱۶۵
نشست های فرمالیته در والیبال

جام جم آنلاین ، چنانچه فدراسیون بخواهد عملکرد خودش را بررسی کند باید از نفراتی که کمی از فدراسیون دور هستند، دعوت کند. زیرا شاید نفراتی که خود در تیم‌های ملی حضور دارند کمی مأخوذ به حیا بوده و جرأت انتقاد نداشته باشند.

این روزها مردم پرسشی از من دارند که جوابی برای آن ندارم. مگر همه بعد از المپیک اعلام نکردند نتایج تیم ملی والیبال خیلی خوب بود؟ مگر در آن زمان آقایان دنبال فرش قرمز نبودند؟ مگر این لوزانو نبود که والیبال ایران را به المپیک برد. پس چرا اکنون می‌خواهیم مربی ای را که موفق بوده است کنار بگذاریم.

به عقیده من نشست هایی که فدراسیون برگزار می‌کند کاملا فرمالیته است. فدراسیون والیبال کمیته مربیان ندارد و فکر می‌کنم این موضوع هم یکی دیگر از نقاط ضعف است. چرا آقایان برای انتخاب سرمربی جلسه نمی‌گذارند اما فقط برای برکناری یک مربی از دیگران نظر می‌پرسند؟

مصطفی شجاعی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها