لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور وارد هفته سوم شد.
کد خبر: ۹۶۵۱۹۵
از بازگشت مصطفی هاشمی تا جان گرفتن باند رسانه ای

به گزارش جام جم آنلاین ، هفته سوم لیگ برتر بسکتبال فردا برگزار می شود. نقطه قابل توجه این هفته بازگشت مصطفی هاشمی به این رقابت هاست، مربی ای که او را از این پس بر روی نیمکت تیم تهرانی شیمیدر خواهیم دید.

در حساس ترین بازی هفته شهرداری اراک در خانه میزبان نفت آبادان صدرنشین است. هر دو تیم از حضور چند ملی پوش و دو بازیکن خارجی بهره می‌بردند و جدال دو تیم نوید یک بازی حساس را می‌دهد. آبادانی‌ها در این بازی به دنبال سومین برد خود و از سوی دیگر اراکی‌ها برای کسب نخستین پیروزی خانگی تلاش خواهند کرد.

دیدار دانشگاه آزاد و شیمیدر هم تماشایی و حساس خواهد بود. مصطفی هاشمی که فصل گذشته هدایت دانشگاه آزاد را برعهده داشت در این بازی مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت و از سوی دیگر بازی دو تیم در فصل گذشته حاشیه‌های زیادی داشت. شیمیدر در حال حاضر با یک بازی کمتر در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

در سایر دیدارهای هفته پتروشیمی بندرامام مدعی اول قهرمانی در تهران میزبان نیروی زمینی خواهد بود، شهرداری تبریز میزبان همنام گرگانی خود است و شهرداری کاشان هم پذیرای لوله آ.اس شیراز خواهد بود.

نکته مهم

هنوز لیگ به هفته سوم نرسیده جنب و جوش های برخی از خبرنگاران به اصطلاح بسکتبال نویس به اوج رسیده. این افراد که چند سالی است در حیطه بسکتبال فعالیت می کنند هفته گذشته رفتار ناپسندی با یک خبرنگار جدید داشتند. این چند خبرنگار که برای خود باندی تشکیل داده اند با توجه به نفوذهایی که دارند به هر فردی اجازه نشستن بر روی جایگاه خبرنگاران را نمی دهند. در هر حال اگر در والیبال دلال ها و واسطه ها یکه تازی می کنند، اینجا و در بسکتبال هم خبرنگارها خوب می تازند.

برنامه مسابقات هفته سوم به شرح زیر است:

شهرداری اراک - نفت آبادان (ساعت 16)

دانشگاه آزاد - شیمیدر (ساعت 16)

شهرداری کاشان - لوله آ.اس شیراز (ساعت 16)

شهرداری تبریز - شهرداری گرگان (ساعت 15:30)

نیروی زمینی - پتروشیمی بندرامام (ساعت16)

*جدل رده بندی:

1- نفت آبادان 4 امتیاز
2- پتروشیمی بندرامام 4 امتیاز
3-شهرداری تبریز 3 امتیاز
4- شهرداری اراک 3 امتیاز
5- شهرداری کاشان 3 امتیاز
6- دانشگاه آزاد 2 امتیاز (یک بازی کمتر)
7- لوله آ.اس شیراز 2 امتیاز
8- شهرداری گرگانیک امتیاز(یک بازی کمتر)
9- نیروی زمینی یک امتیاز(یک بازی کمتر)
10- شیمیدُر تهران یک امتیاز(یک بازی کمتر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها