اعضای یک باند کلاهبرداری که در پوشش ثبت‌نام عتبات عالیات از50 نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند از سوی پلیس آگاهی شهرستان فردیس شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۶۴۲۰۴

سرهنگ ایوب احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در این باره گفت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان به پلیس آگاهی و طرح شکایت مبنی بر این‌که از سوی دو نفر که اقدام به ثبت‌نام عتبات عالیات می‌کردند مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که دو نفر با راه‌اندازی دفتر زیارتی و ثبت‌نام عتبات عالیات با دریافت وجه نقد برای صدور روادید در کمتر از یک ماه از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری افراد کلاهبردار آغاز شد و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی خانه متهمان را شناسایی و پس از بازرسی آنجا تعداد 39 جلد گذرنامه و مبلغ 11 میلیون تومان وجه نقد کشف کردند.

سرهنگ احمدی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ماموران به جرم خود مبنی بر راه‌اندازی دفتر ثبت‌نام عتبات عالیات به صورت غیرقانونی اعتراف و اقرار کردند که با این روش از 50 نفر از شهروندان مبلغ 52 میلیون تومان کلاهبرداری کرده‌اند. / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها