دزد حرفه‌ای که با تعارف آبمیوه مسموم از مسافران در پایانه‌های شهر تهران از آنها سرقت می‌کرد، با شاکیان جدیدی روبه‌رو شد.
کد خبر: ۹۶۳۳۳۸
شاکیان جدید در پرونده دزد آبمیوه‌ای

به گزارش جام‌جم، این متهم میانسال که بهشاد نام دارد، 11 سال پیش با تعارف آبمیوه‌های مسموم از مردم، آنها را بی‌هوش کرده و اموالشان را سرقت می‌کرد که به این اتهام دستگیر شد.

او اوایل امسال با پایان یافتن محکومیت 11 ساله‌اش از زندان آزاد شد و دوباره جرایمش را به شیوه سابق پیش گرفت.

او با پرسه‌زدن در مقابل پایانه‌های غرب، شرق و جنوب تهران، بوستان لاله، خزانه و المهدی در حالی که ساکی به دست داشت به مسافران نزدیک می‌شد و با تعارف آبمیوه مسموم، ‌آنها را بی‌هوش و اموالشان را می‌دزدید که هفته گذشته دستگیر شد. بعد از چاپ خبر دستگیری او در روزنامه جام‌جم، چند نفر دیگر که در دام متهم گرفتار شده بودند، او را شناسایی کرده و در اداره آگاهی از وی شکایت کردند.

با توجه به این‌که اکثر قربانیان وی مسافر بوده‌اند، دیروز ‌با درخواست قاضی قریب احمدزاده، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران، تصویر این سارق کهنه‌کار بدون پوشش در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه افرادی در دام او گرفتار شده‌اند و اموالشان به سرقت رفته است، با حضور در دادسرای ناحیه 34 و پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران از متهم شکایت و پرونده‌هایشان را پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
من
-
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
۰
۰
ولش كنید بابا بره . اگر محكومیت شما خیلی كارساز بود می خواست درست شده باشه ولش كنید بره سركارش حالا نره چند ساله دیگه میره و حرفه اتر هم شده.

نیازمندی ها