هفته دوم لیگ برتر بسکتبال ایران فردا در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۷
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال / دربی شهرداری ها و تلاش پتروشیمی و نفت برای صدرنشینی (جدول)

به گزارش جام جم آنلاین ، در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال ایران تیم نفت آبادان برای حفظ صدرنشینی و پتروشیمی بندرامام برای پس گرفتن صدر تلاش خواهند کرد. البته تیم‌های دانشگاه آزاد، شهرداری گرگان، شیمیدر و نیروی زمینی نخستین مسابقه خود را در این فصل انجام خواهند داد. در نخستین مسابقه پتروشیمی بندرامام که در هفته نخست به پیروزی رسید به مصاف شهرداری کاشان دیگر تیم پیروزی هفته نخست می رود.

پالایش نفت آبادان هم که در صدر قرار دارد مقابل نیروی زمینی یعنی تیم سربازها قرار می گیرد، تیمی که ارسلان کاظمی را هم در اختیار دارد.

لوله آ.اس شیراز نیز پس از شکست هفته نخست مقابل دانشگاه آزاد قرار می گیرد و شیمیدر تهران در نخستین مسابقه به مصاف شهرداری تبریز تیم مغلوب هفته نخست می رود. شهرداری گرگان و شهرداری اراک هم دربی شهرداری ها را برگزار می کنند.

عنایت الله آتشی درباره شرایط جدید لیگ برتر امسال گفت: لیگ امسال متفاوت با سالهای گذشته برگزار خواهد شد و مسلما تمامی این تغییرات در جهت پیشرفت برنامه ریزی شده است.حضور هم زمان دو بازیکن خارجی در زمین، همچنین افزایش سهمیه ملی هر تیم از سه به چهار بازیکن ملی و تغییراتی که در انجام مراحل مقدماتی و پلی آف ایجاد شده است باعث می شود امسال لیگ متفاوتی را تجربه کنیم.

وی همچنین افزود: لیگی که قدرتمند باشد و برنامه منسجم داشته باشد می تواند بازیکنان با استعدادی را به تیم ملی کشور تزریق کند. همانطور که می دانید بازیکنان نسل طلایی بسکتبال نیز از درون باشگاه ها رشد کرده و به تیم ملی رسیدند و افتخار کسب کردند.از نظر من لیگی قدرتمند است که همواره باشگاه های قوی به طور ثابت در آن حضور داشته باشند. اما زمانیکه لیگ برتر کشور ما ساختار تعیین شده ای ندارد و هر ساله دستخوش تغییرات فراوانی می شود نباید انتظار داشت که تیم های شرکت کننده نیز دارای ترکیبی منسجم و حضوری مداوم و برنامه ریزی شده در آن باشند.

برنامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

دوشنبه، 10 آبان، ساعت 16:

پتروشیمی بندرامام - شهرداری کاشان
پالایش نفت آبادان - نیروی زمینی
لوله آ.اس شیراز - دانشگاه آزاد
شیمیدُر تهران - شهرداری تبریز
شهرداری گرگان - شهرداری اراک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها