مدیر شبکه 3 سیما یکی از دلایل رضایتمندی 70 درصدی مخاطبان شبکه سه از مجموعه تلویزیونی پریا را پایان شگفت‌انگیز این سریال توصیف کرد.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۹

دکتر علی‌اصغر پورمحمدی با توجه به اتمام مجموعه تلویزیونی پریا به جام‌جم آنلاین گفت: یکی از کارکردهای اولیه تلویزیون جنبه آموزشی بودن آن است که متاسفانه مدت‌هاست این کارکرد مهم در سریال‌های تلویزیونی حذف یا بسیار کمرنگ شده است. اما سریال پریا با طرح موضوعات آموزشی در قالب نمایش، بحق توانست احیاگر دوباره این کارکرد فراموش شده باشد.

وی افزود: مجموعه پریا داستانی را مطرح کرد که موضوعی جسورانه و برای رسانه تازگی داشت. موضوع ایدز و چگونگی پرداختن به آن که به نوعی جزو خطوط قرمز جامعه است، مدت‌ها بود که برای برنامه‌سازان به دغدغه‌ای تبدیل شده بود که این سریال به بهترین شکل توانست آن را مطرح کند.

پورمحمدی تصریح کرد: موضوع و محتوای تازه، داستان خوب، کارگردانی قوی، عوامل برنامه ساز کاربلد و بحث‌های کارشناسی در پایان هر قسمت، باعث شد که سریال پریا بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی‌ها بتواند رضایتمندی 70 درصدی مخاطبان را فراهم کند و در بین سریال‌هایی که در چند ماه گذشته از شبکه‌های مختلف پخش شده است، رتبه نخست را احراز کند. در آینده نزدیک هم یک سریال داستانی کره‌ای «ساچویی فراری از قصر» با دوبله‌ای بسیار موفق و خوب به جای مجموعه پریا روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

مدیر شبکه سه با اشاره به آمادگی این شبکه برای ساخت سریال‌ها و برنامه‌های مشارکتی افزود: سریال پریا نمونه موفق یک مجموعه تلویزیونی مشارکتی است که با همکاری دوجانبه رسانه ملی و وزارت بهداشت به نتیجه رسید. سریال پرستاران که تقریبا آماده پخش است نیز محصول مشارکت با وزارت بهداشت است. سریال پرستاران تا چندی پیش قرار بود در شبکه سوم پخش شود، اما به دلیل محدودیت‌های موجود در جدول پخش، به شبکه یک سیما فرستاده شد تا مخاطبان رسانه ملی در آینده‌ای نزدیک شاهد پخش آن از این شبکه باشند.

پورمحمدی گفت: مطابق توافقی که با وزارت بهداشت در حال انجام است بزودی ساخت سریالی با موضوع جمعیت در دستور کار شبکه سوم سیما قرار می‌گیرد و علاوه بر آن سه سریال دیگر نیز برای پاییز و زمستان امسال نهایی و آماده پخش می‌شود.

مدیر شبکه سوم سیما در پایان به ایام پرمخاطب برنامه‌های شبکه در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: تلاش ما این است که شبکه سوم سیما دوباره با سریال‌های جذاب، مسابقه‌های بزرگ و مهیج، گفت وگوهای خوب و چالشی و مستندهای عالی به روزهای اوج خود در بین شبکه‌های سراسری بازگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها