محمد بنا بعد از ناکامی در المپیک ریو برخلاف همیشه حرف از ماندن زد و گفت، حاضر است دوباره به عنوان سرمربی در میدان بماند و به کارش ادامه دهد. مطمئنا شنیدن این جملات از مربی بزرگی که باوجود کارنامه‌ای درخشان، ید طولایی در قهر و آشتی دارد، بسیار عجیب و کم‌سابقه بود، بویژه آن که این بار با وجود اختیارات تام، شکست بزرگی را در کارنامه خود و کشتی فرنگی ثبت کرد.
کد خبر: ۹۳۷۰۴۵

اینک که محمد بنا حرف از ماندن زده، آیا متولیان فدراسیون کشتی و شورای فنی کشتی فرنگی همچنان حاضرند به خواسته‌های مختلف او تن دهند؟ آیا رسول خادم دوباره راضی می‌شود با توجه به مصلحت کار و فضای حاکم بر کشتی، چشمان خود را بر اجرای قانون و فرآیند انتخابی در کشتی فرنگی ببندد و دوباره همه چیز را تحت اختیار بنا قرار دهد؟

خود بنا هم با توجه به اتفاقات المپیک ریو باید به این حقیقت رسیده باشد که در صورت ماندن، دیگر خبری از آن اختیارات تمام و کمال پیش از ریو نیست و او باید همچون سرمربیان دیگر تیم‌های ملی کشتی، تابع قوانین مصوب و جاری فدراسیون باشد.

این بار او نیست که حرف اول و آخر را می‌زند و اگر قرار به همکاری باشد، برخلاف گذشته، تصمیم‌گیرنده اصلی، رئیس فدراسیون و اعضای شورای فنی خواهند بود. همان نفراتی که پیش از المپیک از نگرانی قهر دوباره محمدبنا با هر خواسته منطقی و غیرمنطقی او موافقت کردند و سیاست سکوت و مدارا در پیش گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها