عباس تیموریان ایرانشاهی، زندان مرکزی خرم‌آباد، بند یکم: در یک نزاع دسته جمعی شرکت کردم. حکمم اعدام است، اما خانواده مقتول به پرداخت دیه به مبلغ 450 میلیون تومان راضی شده‌اند. پنج فرزند خردسال دارم و علاوه بر آن مسئولیت اداره زندگی هفت خواهر یتیمم هم به عهده من است تنها آرزویم حضور دوباره در کنار خانواده‌ام و حمایت از آنهاست. هم اکنون در زندان مرکزی خرم‌آباد هستم و توانایی پرداخت دیه تعیین شده را ندارم. از نیکوکاران می‌خواهم کمکم کنند تا دیه را بپردازم و یک بار دیگر فرصت زندگی در کنار خانواده‌ام را داشته باشم.
کد خبر: ۹۳۳۳۱۸

حسینی از تهران: پایانه اتوبوسرانی میدان رسالت (اسلام‌پناه) وضعیت خوبی ندارد، از شهرداری درخواست می‌شود به این پایانه رسیدگی کنند.

جمعی از ساکنان شهرک ولیعصر: به خانم لیلا رجبی برای حفظ کامل حجاب در المپیک و تلاش ایشان برای گرفتن مدال تبریک گفته و حمایت خود را از این بانوی ورزشکار و باغیرت اعلام می‌کنیم.

اشکان پایه فشرده از سنندج: به جرم مالی در زندان هستم، 9 ماه است که در ستاد دیه پرونده دارم تا کمکی از این ستاد دریافت کنم که متاسفانه هیچ کمکی نشده است، بیش از نیمی از بدهی خود را تسویه کردم، ولی دیگر توان پرداخت کمی دیگر از بدهی‌ام که مانده را ندارم، همچنین زندگی‌ام در حال فروپاشی است. از خیرین تقاضای کمک دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها