تماشاگران بین المللی سینما با استقبال بالای خود از «جوخه خودکشی»، رکورد تازه ای را به نام این اکشن ابرقهرمانانه ثبت کردند.
کد خبر: ۹۲۹۹۱۱
ابرقهرمانان بر فراز گیشه بین المللی

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلم که همزمان با آمریکای شمالی در سطح بین المللی هم به روی پرده رفته است، در سه روز نمایش 132 میلیون دلار فروش کرد.

تحلیل گران اقتصادی سینما با توجه به این رقم فروش، از آن به عنوان بهترین فروش افتتاحیه یک فیلم سینمایی در ماه آگست اسم می برند.

این در حالی است که 57 کشوردر نقاط مختلف دنیا فیلم را به نمایش عمومی گذاشته اند و افتتاحیه بسیار بالایی هم در سینماهای آمریکای شمالی داشته است.

منتقدان سینمایی از قبل پیش بینی می کردند اکران عمومی «جوخه خودکشی» در آمریکای شمالی و بقیه کشورهای دنیا با موفقیت بالای مالی همراه باشد.

این محصول تازه کمپانی برادران وارنر، براساس داستان مصور یک مجموعه داستان کمیک استریپی ابرقهرمانانه شرکت دی سی کامیکزساخته شده است.

کاراکترهای ابرقهرمان داستان فیلم که هر یک قابلیت های ویژه ای و منحصر به فردی دارند، با کمک یکدیگر به مقابله با موجودات شرور داستان می پردازند.

به نوشته اسکرین اینترنشنال، بازیگرانی هم چون ویل اسمیت، جی کارتنی، جراد لتو و اسکات ایستوود نقش های اصلی این اکشن کمیک استریپی را به عهده دارند.

برای تولید این فیلم، هزینه بالای 175 میلیون دلاری صرف شده و باید بیش از 250 میلیون دلار فروش کند، تا لقب یک کار پرفروش را بگیرد.

با توجه به فروش جهانی 267 میلیون دلاری فیلم (هم آمریکا و هم بقیه کشورهای دنیا) در سه روز اول نمایش، می توان از آن به عنوان یک کار پرفروش اسم برد.

اهل فن می گویند از ابتدای سال جاری میلادی چند فیلم کمیک استریپی دیگر هم به نمایش عمومی در آمده، که با استقبال خوب تماشاگران روبرو شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها