پس از آن‌که در اواخر سال گذشته نیروهای امنیتی با ورود به دفتر علی کفاشیان ضمن بازرسی از دفتر رئیس وقت فدراسیون مدارکی را با خود برده بودند، این‌بار و در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال، نیروهای نظارتی صبح دیروز با ورود مجدد به فدراسیون فو‌تبا‌ل به بازرسی از کمیته فرهنگی پرداختند.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۴

همچنین نیرو‌های نظارتی با حضور در شرکت «افق سبز فو‌تبا‌ل» واقع در آکادمی ملی فو‌تبا‌ل به بازرسی از این دفتر پرداختند و بخشی از مدارک این شرکت را نیز با خود برده‌اند. شرکت «افق سبز فو‌تبال» در زمینه فروش الکترونیکی بلیت مسابقات لیگ برتر فعالیت می‌کند.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حضور نهادهای نظارتی در کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال و شرکت افق سبز فوتبال گفت که این ورود با حکم مراجع قضایی انجام شده است. رضا حسنی‌خو به ایسنا گفت: این موضوع هیچ ارتباطی به پرونده فساد در فوتبال که از سوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تهیه شده ندارد و در راستای شفاف‌سازی برخی از ابهامات صورت گرفته است. حسنی‌خو ادامه داد: بیش از این نمی‌توانم درباره این پرونده توضیح دهم و زمانی که تحقیقات‌ به طور کامل انجام شد نتایج پرونده اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها