سایت مرکز آمار ایران از شامگاه سه شنبه از دسترس خارج شده است.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۲
سایت مرکز آمار ایران هک شد

به گزارش جام جم کلیک ، سایت مرکز آمار ایران از شامگاه سه شنبه چهارم خرداد ماه از دسترس خارج شده است و کاربرانی که به این سایت مراجعه می‌کنند، نمی‌توانند از بخش‌های آن استفاده کنند.

زمانی که از طریق جستجوگر گوگل قصد ورود به سایت مرکز آمار ایران را دارید، با متنی عربی روبه رو می‌شوید که ترجمه آن به فارسی «هک شده از سوی داعشی‌ها» است.

هنوز مسئولان مرکز آمار ایران در این باره توضیحی ارائه نکرده‌اند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حسین
-
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
۰
۰
سایت هك نشده. فعلا ورود به سایت امكان پذیر نیست. شاید سایت داره آپدیت میشه. این متن هم فقط توی گوگل نشون میده. نه توی موتور های جستجوی دیگه. برای مثال از bing.com استفاده كنید میبینید هیچ مشكلی نیست. شما هم خبرای امنیتی رو اینجوری بدون تحقیق رواج ندین. یكی هدفش همین بوده كه یه عده ای رواج بدن این خبرو. در حالی كه جعلیه
حمیدرضا ذ
-
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
۰
۰
...آقایان كارشناسان فنی ؛ سایت مركز آمار ایران هك شدن وبسایت شما خیلی آبرو ریزی است و پاسخ های شما به علت آن این افتضاح را چند برابر می كند:
۱- گفته اید در حال به روز رسانی بودیم كه هك شدیم و این یعنی ضعف فنی شدید شما در پشتیبانی یك وبسایت. طوری با آرامش می گویید در حال به روز رسانی سایت ها آسیب پذیرند گویی هیچ سایتی در دنیا به روز رسانی نمی شود و فقط سایت مركز آمار ایران است كه به روز رسانی می شود و همیشه همه سایت ها موقع به روز رسانی آسیب پذیر می شوند ! چرا بقیه هك نمی شوند.
۲- با خوشحالی گفته اید یك "بیت" اطلاعات نیز فاش نشده است! اصلا اطلاعات فاش شده در این زمینه هیچ اهمیتی ندارد نفوذ به سایت دولتی مساله ای مهم است چه چیزی فاش شود و چه نشود. ...

نیازمندی ها