مرکز تحقیقاتی Morgan Stanley بر اساس آخرین گمانه‌زنی‌های خود اعلام کرد هند در آینده نزدیک آمریکا را پشت‌سر می‌گذارد تا با این روند در سال آینده به دومین قطب بزرگ گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شود.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۳
هند دومین قطب بزرگ گوشی هوشمند در دنیا می‌شود

به گزارش جام جم کلیک ، نتایج حاصل از بررسی‌های جدید این مرکز تحقیقاتی در یک کنفرانس بین‌المللی منتشر شد و نشان داد بازار گوشی‌های هوشمند هند تا سال ۲۰۱۸ میلادی با میانگین رشد سالانه ۲۳ درصد رشد می‌کند و در این دوره زمانی ۳۰ درصد رشد جهانی را به خود اختصاص می‌دهد.

در این گزارش گفته شد: «ما پیش‌بینی می‌کنیم هند طی سال آتی از آمریکا پیشی بگیرد و به دومین بازار بزرگ گوشی هوشمند در جهان تبدیل شود. چین هم‌اکنون قطب اصلی گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود، ولی سرعت رشد این بازار در کشور هند پنج برابر چین تخمین زده شده است و بازار چین رو به اشباع می‌رود».

در ادامه این گزارش آمده است: «ما پیش‌بینی می‌کنیم بازار گوشی‌های هوشمند در کشور هند با میانگین رشد سالانه ۲۳ درصد پیش برود که این رقم برای چین ۵ درصد گزارش شده است. در سال ۲۰۱۸ میلادی شاهد فروش ۱۹۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در کشور هند خواهیم بود که این رقم ۱۱ درصد از کل گوشی‌های فروخته شده در جهان است».

مرکز Morgan Stanley اعلام کرد هم‌اکنون ۲۲۵ میلیون مشترک تلفن همراه در هند از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند که این رقم ۱۸ درصد جمعیت این کشور را شامل می‌شود.

منبع: موبنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها