مسابقات شنای قهرمانی کشور بانوان،رده سنی زیر 15 سال با میزبانی هیات ها کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۸۹۴۲۶
تهران میزبان دختران شناگر

به گزارش جام جم ورزشی ، این رقابت ها با عنوان جان زرین از چهارشنبه در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی استارت خورده و در بدو کار خود باعث رضایت بانوان شناگر کشورمان شده است.

*حافظی:کمبود امکانات کار را برای شهرستانی ها سخت کرده است

این رقابت ها که پیش از این توسط فدراسیون شنا برگزار می شد، طی 2 دوره اخیر با میزبانی هیات های استانی پیگیری می شود. فریبا حافظی نایب رییس هیات شنای استان تهران در توضیح جام زرین پایتخت گفت: این مسابقات با حضور 150 شناگر در قالب 20 تیم کار خودش را از 19 اسفند به مدت سه روز آغاز کرد. دختران ما در رده های سنی 11 تا 14 سال در این مسابقات شرکت کردند. دوره های قبلی این جام را فدراسیون شنا برگزار می کرد ولی مدتی است هیات استان تهران مسوولیت برگزاری این مسابقات را به عهده گرفته است. حافظی درباره نحوه برگزاری مسابقات که باعث جلب رضایت شناگران و تیم ها شده است عنوان کرد: خوشحالیم که تلاش شبانه روزی همکاران ما در هیات جواب داده و ورزشکاران ما هم از وضعیت مسابقات راضی هستند. تلاش می کنیم تا این روند تا پایان رقابت ها ادامه پیدا کند. موضوع ناراحت کننده این است که فدراسیون علاقه مند است تا سایر شهرستان ها را هم برای میزبانی و شرکت در این رقابت ها درگیر کند، اما متاسفانه کمبود امکانات این اجازه را به بقیه استان ها و شهرستان ها نمی دهد.

*ورنوس:دیگر لازم نیست برای استان ها تیم کامل داوری بفرستیم

شهزاد ورنوس نایب رییس فدراسیون شنا درباره تمایز این رقابت ها با سایر مسابقات قهرمانی کشور گفت: با برنامه ریزی جدید فدراسیون تمام باشگاه ها می توانند در این رقابت ها شرکت کنند و حتی یک استان می تواند چندین نماینده داشته باشد. همین موضوع باعث شده تا استان های کشور توانمندتر شوند و کادر اجرایی خود را تقویت کنند. کما اینکه فدراسیون در دوره های قبلی باید به استان هایی که میزبان مسابقات می شدند، کادر کامل داوری اعزام می کرد اما برای مسابقات قبلی در تبریز فقط 5 داور کلیدی و برای امسال فقط یک داور و یک سرداور فرستادیم.

*خانقلی:باورم نمی شد شناگران ما اینقدر حرفه ای شده اند

خانقلی سرداور باتجربه این رقابت ها با ابراز خرسندی از وضعیت میزبانی گفت: حدود 2 سالی بود که از شنا فاصله گرفته بودم،اما الان که مجددا به میادین برگشته ام از دیدن چنین مسابقه با کیفیتی لذت بردم. خوشحالم که می بینم دختران شناگر ایرانی تا این اندازه پیشرفت کرده اند. ساعت های ابتدایی مسابقات باورم نمی شد که دختران ما اینقدر حرفه ای شده اند و تا این اندازه عالی شنا می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها