حامد نجم الهدی به تنهایی در ایام عید از پس ارباب رجوع های اداره «لق و لوق» بر می آید.
کد خبر: ۸۸۹۳۵۶
ارباب رجوع های اداره «لق و لوق» در «دوخت و دوز» رادیو ایران

به گزارش جام جم سیما به نقل از شبکه رادیویی ایران، محمدحسین خسروجردی تهیه کننده این برنامه گفت:در ایام عید به بررسی موضوعات علمی و اقتصادی با دستمایه طنز می پردازیم.

وی افزود: در بخش نمایشی خانواده ای شامل (پدربزرگ، پدر، مادر و فرزند) از 29 فروردین سفرخودرا به مناطق مختلف کشورمان آغاز می کنند اتفاق هایی در حوزه های علمی و اقتصادی برای آنان رخ می دهد که مشکلات آنها نقد و برای شنونده ها آموزش داده می شود که در برخورد با مشکلات چه تصمیماتی بگیرند.

از بخش های دیگر این برنامه می توان به اداره «لق و لوق» اشاره کرد. کارمندی که در عید مجبور شده برای ارباب رجوعش در اداره بماند و کار کند.این بخش را که بیانگر اتفاق های اداره است ، به صورت منولوگ حامد نجم الهدی اجرا می کند.

در بخش «گزارش» نیز عباس سنجری معانی واژه های اقتصادی وعلمی خیلی سخت و پیچیده را از مردم سوال می کند وبه نوعی با آنها گپ و گفت می کند واز کاربرد این اصطلاحات در زندگی مردم می گوید.

«دوخت و دوز» کاری از گروه دانش و اقتصاد از 29 اسفند تا 13 فروردین ساعت 22 هرشب باگویندگی وحید آرادمند، بازیگری آسیه گرجی، فاطمه کمالی، حامد نجم الهدی و علی رضا تابان و نویسندگی عاطفه کمالی وگزارشگری عباس سنجری از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها