نیکلاس کیج که ماه قبل برای بازی در نقش اصلی «انتقام: یک داستان عاشقانه» انتخاب شد، به عنوان کارگردان آن هم در پشت دوربین فیلمبرداری قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۸۸۳۲۴
کیج «انتقام» را کارگردانی می کند

به گزلرش جام جم آنلاین ، فیلمنامه این درام دلهره آور خانوادگی براساس داستان کتاب پرخواننده جان مکنزی به همین نام نوشته شده است. این کتاب در سال 2003 منتشر شد.

فیلم که حال و هوایی مستقل خواهد داشت، در باره مصیبتی است که بر سر زنی 30 ساله می آید.وی تحت تعرض گروهی قرار می گیرد و دادگاه رای خود را به نفع متجاوزان صادر می کند.

نیکلاس کیج در داستان فیلم، نقش یک پلیس کهنه کار و عدالت طلب را بازی می کند. او که یک کهنه کار جنگ هم هست، به کمک زن قربانی می آید تا انتقام خود را از افراد خاطی بگیرد.

این بازیگر می گوید:« بسیار هیجان زده ام که به عنوان کارگردان هم با این فیلم همکاری دارم. احساس می کنم کار برگردان سینمایی داستان کتاب معروف مکنزی کار سخت و پرچالشی خواهد بود.»

در عین حال، این بازیگر از کاراکتر خود در «انتقام: یک داستان عاشقانه» به عنوان شخصیتی تازه اسم می برد، که تا قبل از این مشابه آن را روی پرده سینما بازی نکرده است.

منتقدان سینمایی می گویند در چند سال اخیر، بازیگران سزشناس سینما علاقه زیادی به کارگردانی محصولات سینمایی پیدا کرده و به پشت دوربین فیلمبرداری می روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها