لیام نیسن بازیگر ایرلندی تبار سینما یک بار دیگر با جائومه کولت سرا در یک فیلم تازه هم کاری می کند. این فیلم با نام «رفت و آمد کننده ی مکرر» جلوی دوربین می رود، که نام عجیب و غریبی برای یک فیلم سینمایی به حساب می آید. اما این نام در ارتباط نزدیک با داستان آن است.
کد خبر: ۸۷۸۷۴۰
«رفت و آمد مکرر» سینمایی لیام نیسن

به گزارش جام جم آنلاین، فیلم حال و هوایی اکشن و دلهره آور دارد و نیسن در آن، در نقش یک مسافر سرگشته و مستاصل بازی خواهد کرد. این کاراکتر یک تاجر موفق است که یک روز پس از بازگشت به منزل، ناخواسته درگیر یک تئوری توطئه جنایت کارانه می شود.این موضوع نه فقط جان او را در معرض خطر قرار می دهد، بلکه برای اطرافیانش هم باعث دردسرهای جدی و خطرناک می شود.

نیسن می گوید بازی در فیلم را به این دلیل پذیرفته، که از نقش قهرملن اکشن فیلم های آخرش کمی دور شود. به گفته وی، کاراکتر تاجر او در فیلم تازه، بسیار متفاوت از کاراکترش در مجموعه فیلم «ربوده شده» است. نیسن تا یک ماه دیگر جلوی دوربین فیلم تازه کولت سرا می رود. این دو قبل از این در فیلم های «ناشناخته» و «تمام شب را فرار کن» با هم کار کرده اند.

لیام نیسن همین روزها از بازی در یک اکشن تازه به نام «کم عمق ها» فارغ خواهد شد. داستان این فیلم در باره حمله یک کوسه به مردم عادی در کنار آب های یک خلیج متروکه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها