هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

نقشه آبی ها برای بازگشت به صدر جدول

چه کسی مسبب این توهین هاست؟

نمره صفر برای تماشاگران تراکتوری

تراکتوری ها روز گذشته هم نتیجه دیدار را باختند و هم اخلاق را. با اتفاقات روز گذشته پرونده هواداران تراکتورسازی باز هم قطورتر و سیاه تر شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۳۷
نمره صفر برای تماشاگران تراکتوری

به گزارش جام جم آنلاین ، در روزی که تراکتور دو بر یک به استقلال باخت تا حضور در فینال جام حذفی را از دست بدهد جمع زیادی از هواداران منتسب به این تیم رفتارهای بسیار ناشایستی از خود نشان دادند تا ثابت شود تراکتورسازی کماکان بدترین هواداران را در کل فوتبال ایران دارد.

البته کل هواداران تراکتورسازی را نباید جمع بست، عده ای از این جمع که تعدادشان هم متاسفانه کم نیست تیم های مقابل را نه به عنوان حریف که به عنوان دشمن نگاه می کنند.

نمونه این اتفاق باز هم روز گذشته مشاهده شد و هواداران منتسب به تراکتورسازی سرپرست استقلال یعنی منصور پورحیدری که این روزها در بستر بیماری است را مورد توهین قرار دادند، رفتاری بسیار غیر انسانی و به دور از ادب.

قطعا این رفتارها در آینده نیز ادامه خواهد داشت مگر اینکه چاره ای اساسی در رابطه با این افراد اندیشیده شود. برخورد قاطعانه با باشگاه تراکتورسازی و محرومیت این تیم از حضور تماشاگرانش از چند بازی خانگی هر چند مشکل را به طور کامل حل نمی کند اما حداقل زهر چشمی از افرادی خواهد بود که به پیشکسوت خوشنام و البته بیمار استقلال هم رحم نمی کنند.

پرونده برخی از هوادار نماهای تراکتورسازی قطورتر از آن است که فقط توهین به سرپرست بیمار استقلال در آن بگنجد. شکستن صندلی و توهین به دیگر تیم ها به دفعات در این پرونده سیاه ثبت شده است.

این هواداران حتی به مدیرعامل تهرانی تیم خود هم رحم نمی کنند و علیه وی هم شعار می دهند و بدتر از آن هنوز با امیر قلعه نویی سرمربی جدید خود میانه خوبی ندارند و با این رویه کاملا مشخص است که با یک شکست برای تراکتور در هفته های آینده، قلعه نویی سیبل توهین ها و شعارهای توهین آمیز برخی از هواداران خواهد شد. با این اوصاف در شرایط کنونی می توان هواداران تراکتورسازی را بدترین هواداران فوتبالی در ایران معرفی کرد. این وضعیت پایان نخواهد پذیرفت مگر اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رویه متفاوتی درباره تصمیم گیری های مربوط به تخلفات هواداران تراکتورسازی را در پیش بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها