مدارس ابتدایی شهرهای ملارد،شهریار، قدس وپاکدشت روز سه شنبه تعطیل است.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۱
تعطیلی برخی مدارس کشور در روز سه شنبه

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اعلام کرد: مدارس ابتدایی و پیش دبستان نوبت پیش از ظهر شهرستانهای ملارد، شهریار، قدس و پاکدشت به علت بارش برف و یخبندان در روز سه شنبه (17 آذر) تعطیل است.

کلیه مدارس شهرستان ری شامل مناطق یک و دو آموزش و پرورش شهرری، کهریزک و حسن آباد فشافویه فردا باز است.

به علت بارش برف و لغزنده بودن سطح معابر، تمامی مدارس پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه یک و متوسطه دو منطقه یک و دو آموزش و پرورش شهرری، کهریزک و حسن آباد فشافویه در دو نوبت صبح و عصر امروز دوشنبه 16 آذر تعطیل بود.

مدارس چند منطقه استان مرکزی برای دومین روز متوالی تعطیل اعلام شد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی مدارس چند منطقه این استان در روز سه شنبه را برای دومین روز متوالی به دلیل برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر تعطیل و یا با تاخیر درآغاز کاراعلام کرد.

مدارس چند منطقه استان مرکزی برای دومین روز متوالی تعطیل اعلام شد

بر اساس اعلام دوشنبه شب این روابط عمومی، تمامی مدارس شهرستانهای تفرش و همه مدارس ابتدایی شهر و روستا و متوسطه اول روستایی دلیجان فردا تعطیل هستند و ساعت کار متوسطه اول و دوم شهری دلیجان با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

بر اساس اعلام این روابط عمومی تمامی مدارس شهرستان زرندیه نیز در نوبت صبح تعطیل خواهد بود و مدارس همه دوره های تحصیلی اراک، خنداب، محلات، فراهان،کمیجان، شازند و نوبران با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

بارش برف در دو روز گذشته استان مرکزی را فرا گرفته و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی، فردا ( سه شنبه) دمای هوای این استان به شکل محسوسی کاهش خواهد یافت.
227 هزار دانش آموز استان مرکزی در دو هزار و 269 مرکز آموزشی تحصیل می کنند.

مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرستان بیجار سه شنبه تعطیل است

مسول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان از تعطیلی مدارس ابتدایی شهرستان بیجار در نوبت صبح در روز سه شنبه 17 آذر خبر داد.

علیرضا منتشلو شامگاه دوشنبه گفت: به علت برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر و بسته شدن جاده های روستایی بیجار، فردا سه شنبه 17 آذر مدارس ابتدایی سطح شهر و روستای شهرستان بیجار در نوبت صبح تعطیل است.

بارش برف از شامگاه شنبه در استان کردستان آغاز شده و با پایان بارش، سرما، یخبندان و لغزندگی در سطح استان جایگزین آن شده است.

بارش برف سنگین و برودت دمای هوا در دو روز گذشته نیز منجر به تعطیلی برخی از مدارس استان شده است.

مدارس برخی از شهرستان های قزوین روز سه شنبه تعطیل است

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به علت بارش شدید برف، کولاک، یخبندان و برودت هوا، فردا برخی از مدارس مناطق استان قزوین تعطیل است.

یوسف خدایاری اظهار کرد: مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق تاکستان، اسفرورین، شال، خرم دشت، آوج، طارم سفلی، الموت غربی، الموت شرقی، کوهین ضیاآباد در نوبت صبح وبعد از ظهر فردا سه شنبه ۱۷ آذرماه تعطیل است.

وی افزود: همچنین مدارس ابتدایی منطقه بویین زهرا فردا در دونوبت صبح وبعداز ظهر تعطیل است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: مدارس شهر قزوین، منطقه البرز و منطقه آبیک فردا باز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها