توضیحاتی درباره حواشی موسیقایی سریال شهرزاد

چاوشی برای تنوع و گستردگی مخاطب جایگزین قربانی شد

پس از همکاری این دو چهره در قطعه «مینا» که چند ماه قبل در فضای مجازی منتشر شد و با واکنش‌هایی نیز رو به رو شد، این بار محسن چاوشی و سینا سرلک برای قطعه «کجایی» که قرار است در سریال «شهرزاد» به عنوان ترانه تیتراژ استفاده شود، همخوانی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۵۴۴۵۳
همخوانی سینا سرلک و محسن چاوشی در سریال شهرزاد

به گزارش جام جم نوا به نقل از موسیقی‌ما ، سینا سرلک درباره این همکاری توضیح داد: «قطعه «کجایی»، اثری‌ست که محسن چاوشی با توجّه به موضوعِ سریالِ شهـرزاد به زیبایی ساخت و من را به این هـمکاریِ دلنشین دعوت کرد. این موزیک، به سرعت جایِ خود را در میانِ مردم باز خواهـد کرد و هرکس این کار را یکبار بشنود، این کار را زمزمه خواهـد نمود.»

وی افزود: «محسن چاوشی هنرمندِ با هوش و توانایی‌ست و نبضِ موسیقاییِ جامعه و مردم را بسیار خوب می‌شناسد و به همین دلیل است که در ژانرِ کارِ خودش، بسیار موفّق است .رفاقت با مُحسن برایم دلنشین است. چون از او چیزی جُز انسانیّت و مِهـر ندیده‌ام و همیشه برایش بهـترین‌ها را آرزو دارم.»

«شهرزاد» سریالی‌ است که امروز - دوشنبه - قسمت چهارم آن نیز به بازار خواهد آمد تا فقط یک هفته تا شنیدن قطعه جدید چاووشی و سرلک وقت باقی بماند. چاوشی پیش از این، قطعه های (شهرزاد)، (همخواب) و (به رسم یادگار) را نیز برای سریال شهرزاد خوانده بود که با استقبال جالب هواداران و علاقه مندان روبرو شد و قطعه «همخواب» در مدت زمان کمی توانست به رکورد بالای دانلود دست یابد.

شهرزاد با نقش‌آفرینی چهره‌هایی مثل ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، ابوالفضل پورعرب و... پرفروش‌ترین سریال شبکه خانگی است و تهیه‌کنندگان این سریال قصد انتشار و توزیع مجدد قسمت‌های اول آن را دارند.

داستان شهرزاد، با نقش‌آفرینی محوری ترانه علیدوستی، عاشقانه‌ای است که در تهران دهه ۳۰ و ۴۰ روایت می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها