رژیم سعودی سه تن از نزدیکان «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور خائن و فراری یمن را به جرم کلاهبرداری در جریان جنگ یمن از خاک عربستان اخراج کرده است.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۸
کلاهبرداری نزدیکان منصور هادی از آل سعود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ، منابع آگاه اعلام کرده اند که مقامات سعودی «حسین الشدادی»، نایب رئیس سابق مجلس نمایندگان، «عای الاحمدی» رئیس سابق شورای امنیت ملی و و «حسین عرب» وزیر سابق کشور یمن را به جرم کلاهبرداری در جریان تجاوز سعودی ها به صنعا و عدن از خاک عربستان اخراج کرده و آنها را ممنوع الورود کرده اند.

بنابر این گزارش، ماجرا از این قرار است که نزدیکان منصور هادی عبد ربه، با دریافت مبالغی کلان پول از دربار سعودی وظیفه داشتند مزدوران عربستان را در جنوب یمن ساماندهی و مدیریت کنند اما ظاهرا این پول را صرف هزینه های شخصی و زندگی خود کرده اند.

رئیس جمهور سابق یمن بابت این موضوع از سوی سران سعودی مورد بازخواست قرار گرفته و متعهد شده است تا هزینه های هنگفتی که رژیم متجاوز سعودی برای قتل و غارت ملت یمن هزینه می کند، صرف خوشگذرانی ها و زندگی شخصی نزدیکان منصور هادی نشود.

در همین حال، رسانه های سعودی بنا به دستور ملک سلمان و فرندش محمد از انتشار اخبار مربوط به این خیانت مالی منع شده اند.

این رفتار نزدیکان رئیس جمهور خائن سابق یمن در قابل متجاوزین سعودی نمادی بارز و آشکار از ماهیت واقعی دشمنان انقلاب یمن محسوب می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها