گفت‌وگو با سام درخشانی به بهانه سالروز تولدش

موفقیت یعنی عبور از ترس و خطر

سریال «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی این روزها در شهرک چشمه تصویربرداری می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۲۱۵
«پشت بام تهران» به شهرک چشمه رسید + عکس

به گزارش جام جم سیما به نقل از فارس، سریال «پشت بام تهران» که به کارگردانی بهرنگ توفیقی از مرداد ماه مقابل دوربین رفت، هم اکنون در لوکیشنی واقع در شهرک چشمه پیگیری می‌شود.

این لوکیشن در واقع منزل آقا ولی با بازی بهزاد فراهانی است و بعد از اتمام ضبط در این خانه به لوکیشن‌های خیابانی اطراف و دیگر لوکیشن‌ها خواهند رفت.

به تازگی نیز شهین تسلیمی و قبل‌تر سام درخشانی به سریال «پشت بام تهران» پیوستند.

همچنین امیر شیبان خاقانی تدوین این سریال را به صورت همزمان انجام می‌دهد.

سریال پشت بام تهران مضمونی اجتماعی دارد که قصه آن به تصمیم گیری درست و غلط انسان‌ها مربوط می‌شود و اینکه اگر تصمیم اشتباهی بگیرند، هزینه و عواقب آن دامنگیر خودشان می‌شود. در خلاصه این سریال آمده: آدم‌هایی از همین سرزمین در شرایط و روابط دشوار، در سر راه هم قرار گرفته‌اند و این قرارگیری، زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می‌کند.

این سریال در30 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از شبکه یک سیما تولید می شود.

کامبیز دیرباز، آزاده صمدی، ثریا قاسمی، لیندا کیانی، بهزاد فراهانی، کریم اکبری مبارکه، مهنوش صادقی، زهره حمیدی، خسرو شهراز، علیرضاآرا، نوید خداشناس، علی صالحی و مجید واشقانی و (با حضور) اندیشه فولادوند،سام درخشانی و لعیا زنگنه از بازیگران این سریال هستند.شهین تسلیمی هم به تازگی به گروه بازیگران پیوسته است.

سایر عوامل سریال عبارتند از: تهیه کنده:زینب تقوایی،نویسنده:سعید نعمت اله ،مدیر تولید:مهدی بدرلو، مدیر تصویربرداری:خسرو دادگر مرام، طراح گریم:مهری شیرازی، صدابردار:هادی افشار، صداگذار:مهرداد جلوخانی،طراح صحنه: امیرحسین حداد، طراح لباس:محمد صادقی، منشی صحنه:بیتا ارسطویی، برنامه ریز: فرزاد رحمانی،گروه کارگردانی: حسین دیردار، امیرکهکشان و نویدکریم زاده، دستیار تهیه: محمدنبی تقوایی،مشاور رسانه‌ای»هادی داداشی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها