مراسم ختم و مجلس بزرگداشت سید حمید میرزاده خبرنگار جان باخته صدا و سیما در فاجعه منا در مسجد بلال صدا و سیما با حضور رئیس رسانه ملی برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۴۴۰۷
مراسم ختم حمید میرزاده با حضور رئیس رسانه ملی برگزار شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی مراسم ختم سید حمید میرزاده خبرنگار فقید اعزامی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی به حج عصر روز شنبه در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما، معاونان رسانه ملی، مدیران شبکه ها، مدیران کل و همکاران زنده یاد میرزاده برگزار شد، شرکت کنندگان در گفت‌وگوهایی با خبرنگار روابط عمومی رسانه ملی، ضمن یادی از ویژگی های فردی و سجایای اخلاقی مرحوم سید حمید میرزاده، از او به عنوان همکاری صدیق و سخت کوش نام بردند که در همه صحنه های خدمت گذاری به رسانه حاضر بود.

در این مراسم همچنین همکاران او در معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما متنی را قرائت کردند که در آن ضمن تسلیت به خانواده سید حمید میرزاده، برایش علو درجات را از خداوند متعال خواستار شدند.

سید حمید میرزاده، مجری، گزارشگر و مدیر تولید بخش آفریقایی عربی رادیوی برون مرزی بود که برای پوشش مراسم عبادی سیاسی حج به عربستان اعزام شده بود و بر اثر بی کفایتی حکام سعودی در برگزاری مراسم حج، به هنگام حرکت برای رمی جمرات در فاجعه منا به لقاالله پیوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها