تازه‌های‌تلویزیون‌ جهان

صید طلایی قاب کوچک

موفقیت بالای «ربوده شده» در دنیای سینما، پای لیام نیسن را به تلویزیون باز کرد. نسخه تلویزیونی ربوده شده در دستور کار صنعت تلویزیون فرانسه قرار گرفته و نیسن ایرلندی‌تبار در آن در نقش یکی از دو کاراکتر اصلی بازی می‌کند. لوک بسون، تهیه‌کننده و فیلمساز سرشناس فرانسوی خشنود از موفقیت بالای مالی و انتقادی مجموعه فیلم ربوده شده در سطح بین‌المللی، قصد تولید یک مجموعه تلویزیونی را براساس داستان آن دارد.
کد خبر: ۸۴۱۴۷۳
صید طلایی قاب کوچک

تماشاگرانی که سه قسمت سینمایی ربوده شده را دیده‌اند، به‌خوبی با کاراکتر برایان میلز و ماجراجویی‌هایش آشنا هستند. میلز با بازی لیام نیسن در این فیلم‌ها یک مامور بازنشسته سرویس‌های جاسوسی و امنیتی است که از مهارت‌هایش استفاده می‌کند تا دخترش را از دست گروهی از آدم‌ربایان بین‌المللی برهاند. در این راه میلز مجبور به مبارزه‌ای سخت با قاچاقچیان انسان در خاک فرانسه و قاره اروپا می‌شود. لوک بسون در رابطه با مجموعه تلویزیونی ربوده شده می‌گوید: «داستان این سریال تلویزیونی دنباله‌ای بر ماجراجویی‌های کاراکتر برایان میلز نیست. تماشاگران باید این ماجراجویی‌ها را همچنان در قسمت‌های بعدی مجموعه فیلم سینمایی آن دنبال کنند.

نکته کلیدی

به گفته بسون، نکته کلیدی ماجرا همین‌جا‌ و از این نقطه است که می‌توان از دل مجموعه سینمایی ربوده‌شده به یک مجموعه تلویزیونی جذاب و متفاوت رسید. بسون چنین ادامه می‌دهد: «برای این‌که مجموعه تلویزیونی متفاوت از نسخه سینمایی آن باشد، باید ماجراهایی داشته باشیم که مستقل از این نسخه است. به همین دلیل، احساس کردم برای تماشاگران سینما و تلویزیون جذاب خواهد بود که با گذشته کاری و خانوادگی برایان میلز آشنا شوند. به این ترتیب، ربوده شده تلویزیونی نقب و فلاش‌بکی به گذشته این کاراکتر می‌زند و بیننده را به دورانی قبل از داستان قسمت اول فیلم سینمایی آن می‌برد.»

براساس اظهارات بسون، سریال تلویزیونی ربوده شده پیش‌درآمدی بر داستان نسخه سینمایی آن خواهد بود و ماجراهایش چند سال قبل از شروع داستان نسخه اصلی اتفاق می‌افتد. شرکت فیلمسازی لوک بسون به نام یوروکراپ کمپانی با همکاری شبکه تلویزیونی آمریکایی ان‌بی‌سی، مجموعه ربوده شده را تهیه می‌کند. این درام اکشن و دلهره‌آور، دوران جوانی برایان میلز را به تصویر می‌کشد که تازه ازدواج کرده و صاحب فرزند شده است. وی راهی یکسری ماموریت مهم و سخت می‌شود.

سرقت ماجراساز

فصل اول ربوده شده که با داستان سرقت اتومبیل برایان میلز شروع می‌شود، در 13 اپیزود تهیه خواهد شد. کار انتخاب بازیگر نقش دوران جوانی میلز آغاز شده و یک بازیگر تازه‌وارد برای این نقش انتخاب خواهد شد. هنوز معلوم نیست این بازیگر، فرانسوی خواهد بود یا آمریکایی. فیلمنامه شش قسمت مجموعه آماده شده و بقیه آن هم تا دو ماه دیگر نوشته خواهد شد. کلید فیلمبرداری مجموعه بین دو تا سه‌ماه دیگر زده می‌شود تا برای اواسط فصل پاییز سال آینده میلادی روی آنتن برود. قرار است ربوده شده تلویزیونی همزمان در آمریکا و فرانسه به نمایش درآید. شنیده می‌شود اپیزود اول مجموعه را خود لوک بسون کارگردانی می‌کند. به هر حال و به گفته تهیه‌کنندگان مجموعه، قرار است تعدادی از فیلمسازان مطرح فرانسوی و آمریکایی، کارگردانی قسمت‌های مختلف آن را به‌عهده بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها