جانشین پلیس راهور ناجا اعلام کرد:

پیشنهاد افزایش 50 تا 100درصدی جرایم رانندگی

هیأت دولت در جلسه ای به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌ جمهوری ، اسدالله رازاتی را به عنوان استاندار کرمانشاه تعیین و از زحمات رضایی بابادی استاندار پیشین این استان تشکر شد.
کد خبر: ۸۳۷۷۹۳
اسدالله رازاتی استاندار کرمانشاه شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ رییس‌ جمهوری در این جلسه عصر امروز در سخنانی، استان کرمانشاه را از استان‌های مهم مرزی دانست که از استعداد خوبی برای تحول و توسعه بیشتر در زمینه‌های گوناگون برخوردار است.

دکتر روحانی همچنین با یادآوری اهمیت همجواری این استان با عراق و توسعه همکاری‌های بین دو کشور، استاندار را به تلاش بیشتر در جهت پیشرفت استان و ادای دین به مردم آن که در طول هشت سال دفاع مقدس صدمات فراوانی را تحمل کردند، توصیه کرد.

در ادامه جلسه، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گزارشی را از وضعیت منابع و مصارف بودجه سال 1394 کل کشور و اولویت‌ها و نیازها، به اعضای هیأت دولت ارائه داد.

هیأت وزیران با تصویب پیشنهاد تفکیک سقف معافیت قابل اعمال برای واردات کالا در سال 1394 موافقت کرد.

همچنین با تصویب دولت، بهای اراضی، ساختمان‌ها و مستحدثات برای محاسبه عوارض نوسازی در شهرداری‌های شهرهای مشمول قانون نوسازی و عمران شهری در سال‌های 1393 و 1394 معادل 100 درصد ارزش معاملاتی املاک، ملاک عمل در سال 1391 و اصلاحیه‌های بعدی آن محاسبه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها