شکوه دهه هشتادی‌‎ها
تیم‌ملی والیبال جوانان ایران بر قله جهان

شکوه دهه هشتادی‌‎ها

جام جم ورزشی: تیم والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان در مکزیک سرانجام طعم پیروزی را چشید و در برابر کوبا به نخستین پیروزی خود دست یافت.
کد خبر: ۸۳۵۴۶۸
جوانان والیبالیست بالاخره به پیروزی رسیدند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال ، والیبال قهرمانی جوانان جهان از روز جمعه به میزبانی مکزیک آغاز شده و تیم ایران در دو مسابقه قبلی خود مغلوب چین و برزیل شد.
تیم والیبال جوانان ایران در سومین و آخرین مسابقه خود در دور مقدماتی این رقابت ها به مصاف کوبا رفت و سه بر یک به پیروزی رسید.
جوانان ملی پوش ایران در ست نخست این مسابقه 25 بر 18 مغلوب کوبا شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 18 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با کسب این پیروزی سه امتیازی شد و دور مقدماتی این رقابت ها را با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول گروه C به پایان رساند.
فرمول هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جهان با دیگر رقابت ها متفاوت است. 16 تیم شرکت کننده در این رقابت ها دور مقدماتی را در چهار گروه برگزار می کنند و تیم های اول و دوم هر گروه در مرحله دوم برای رتبه های اول تا هشتم رقابت خواهد کرد.
تیم های سوم و چهارم گروه های دور مقدماتی نیز در مرحله دوم برای کسب عنوان های نهم تا شانزدهم به مصاف یکدیگر می روند.
با توجه به این فرمول و قرار گرفتن تیم والیبال جوانان ایران در رتبه سوم گروه C در مرحله مقدماتی، ملی پوشان ایران در مرحله دوم برای کسب عنوان نهم تا شانزدهم به میدان می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها