جام جم ورزشی: بیست و چهارمین دوره لیگ برتر بسکتبال با حضور 9 تیم از 7 آبان 94 آغاز می شود.
کد خبر: ۸۳۵۱۰۲
لیگ برتر بسکتبال با حضور 9 تیم برگزار می شود

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال ، جلسه هماهنگی لیگ برتر امروز (یکشنبه) با حضور محمود مشحون رئیس فدراسیون، عباس مقدس زاده رئیس کمیته مسابقات، علی توفیق دبیر، امیرحسین واحد پور رئیس کمیته داوران، محمد کرمانشاهی رئیس کمیته انضباطی و نمایندگان تیم های لیگ برتری در فدراسیون برگزار شد.
در این جلسه نمایندگان تیم های شهرداری اراک، پتروشیمی بندرامام خمینی (ره)، دانشگاه آزاد، نیروی زمینی، شهرداری گرگان، شیمیدر تهران، شهرداری تبریز، پالایش نفت آبادان و ثامن مشهد حضور داشتند و شرکت آنها در لیگ برتر قطعی شد.
به این ترتیب غیبت مهرام تهران در فصل جدید لیگ برتر قطعی شد. مهرام پنج قهرمانی و یک نایب قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد و دومین تیم پر افتخار تاریخ بسکتبال ایران محسوب می شود.
در جلسه امروز تصمیماتی به شرح زیر نیز گرفته شد:
دور مقدماتی در سه مرحله برگزار می شود که پس از بازی های رفت و برگشت، میزبان بازی سوم ابتدا با تفاضل گل و در صورت تساوی شرایط، بر اساس گل زده بیشتر و در نهایت بر مبنای رتبه بالای جدول انتخاب شود.
پس از پایان مرحله اول، هشت تیم برتر در مرحله حذفی اول به صورت پنج برد از 9 مسابقه و با احتساب نتایج مرحله مقدماتی به مصاف هم می روند.
پس از پایان مرحله دوم، چهار تیم برتر به صورت پنج برد از 9 مسابقه و با احتساب نتایج مرحله مقدماتی با هم روبرو می شوند.
مسابقه نهایی لیگ برتر به صورت چهار برد از هفت مسابقه و بدون محاسبه نتایج مرحله مقدماتی برگزار می شود. دیدار رده بندی نیز به صورت سه پیروزی از پنج مسابقه برگزار خواهد شد.
تیم های لیگ برتر تا 20 مهر فرصت دارند مدارک خود را تحویل دهند و لیگ برتر نیز از 7 آبان آغاز می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها