حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور، در ادامه سفرهای استانی خود، امروز وارد استان همدان شد.
کد خبر: ۸۲۹۰۰۴

قرار است 34 طرح عمرانی، زیربنایی، صنعتی، گردشگری و بهداشت و درمان با حضور رئیس‌جمهوری در این استان افتتاح و کلنگ‌زنی ‌شود.

استاندار همدان دراین باره به ایرنا گفت: 20 طرح از 34 طرح مذکور با اعتبار ده هزار و 700 میلیارد ریال با حضور رئیس‌جمهوری بهره‌برداری می‌شود.

به گفته محمدناصر نیکبخت بیمارستان قلب فرشچیان، طرح انتقال پساب شهر همدان به نیروگاه برق شهید مفتح، طرح گاز اتیلن وابسته به پتروشیمی در فامنین، طرح کارخانه تولید فویل آلومینیوم رزن صاف و دو تقاطع غیرهمسطح از طرح‌های شاخص آماده بهره‌برداری است که در این سفر رونمایی خواهد شد. وی افزود: 28 کیلومتر باقی مانده از آزادراه کربلا (همدان- ساوه) و 12 هزار هکتار آبیاری تحت فشار از دیگر طرح‌هایی که توسط رئیس‌جمهوری بهره‌برداری می‌شود.

نیکبخت با بیان این‌که عملیات اجرایی 14 طرح با پیش‌بینی 18 هزار و 120 میلیارد ریال نیز در سفر رئیس‌جمهوری به همدان آغاز می‌شود، یادآور شد: این طرح‌ها شامل کلنگ‌زنی منطقه ویژه جهان‌آباد فامنین، بیمارستان 200 تختخوابی فرشچیان، ساخت هتل پنج ستاره است. استاندار همدان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 34 طرح توسط رئیس‌جمهوری برای 4779 جویای کار فرصت شغلی ایجاد می‌شود. نیکبخت با بیان اینکه طرح‌های همدان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، گفت: امسال در هفته دولت در مجموع 548 طرح با اعتبار 13 هزار و 80 میلیارد ریال بهره‌برداری و 102 طرح با اعتبار 20 هزار میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد. سفر به استان همدان، بیست و دومین سفر استانی رئیس‌جمهور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها