مشاور مورد اطمینان کاخ سفید و یکی از معروف ترین کشیشان سیاه پوست آمریکا، از همکاران خود در تمامی کلیساهای ایالات متحده خواست تا در حمایت از توافق هسته ای ایران وارد عمل شوند.
کد خبر: ۸۲۶۲۷۷
کلیساهای سیاه‌پوستان به حمایت از توافق هسته‌ای برخیزند

آلفرد شارپتون در گفتگو با «هافینگتون پست» کشیشان سیاه پوست آمریکا را دعوت به حمایت از توافق هسته ای ایران و تلاش برای تصویب آن در کنگره آمریکا کرد.

به گزارش مهر، وی که از فعالان مدنی آمریکا و معروف ترین مجری های تلویزیونی و رادیویی آمریکا محسوب شده و سابقه تلاش برای نامزدی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری را داشته و هم اکنون از مورد اعتمادترین مشاوران کاخ سفید محسوب می شود در اظهارات خود با اشاره به تلاش برخی گروه ها برای مخالفت با توافق هسته ای ایران گفت: ما با شرایطی رو به رو هستیم که اگر جنگی وجود داشته باشد، جامعه ما (سیاه پوستان) همواره، به شکلی نابرابر، سهم بیشتری را در خدمات مسلحانه خواهد داشت و در اینجا بحث های زیادی بین خانواده هایی وجود دارد که در معرض خطر خواهند بود.

شارپتون افزود: من از مسئولان همه کلیساهای سیاه پوستان می خواهم روز یکشنبه به پشت تریبون های خود بروند و از سناتورها و اعضای کنگره بخواهند به طرح هسته ای ایران رأی مثبت بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها