حتما در ماه‌های اخیر پیگیر اخبار مرتبط به برنامه پیام‌رسان تلگرام بوده‌اید، کندی‌هایی که باعث اختلال در این برنامه شده و شکایت کاربران زیادی را به همراه داشته است. پس از اختلال در وایبر، زمانی که کاربران با این مشکل در تلگرام روبه‌رو شدند، اولین حدسی که زده شد امکان فیلتر شدن آن از سوی مسئولان بود که البته این خبر را بعدها محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رد و اعلام کرد تلگرام فیلتر نخواهد شد.
کد خبر: ۸۲۴۴۰۸

تلگرام را همه به سرعت خوبش می‌شناسند، اما از آنجا که امکان ساخت استیکر در این برنامه وجود دارد، متاسفانه امکان سوءاستفاده هم در آن براحتی فراهم است. در پی سوءاستفاده‌های انجام شده از این قابلیت که در مواقعی موجب توهین و بی‌احترامی بوده، تعدادی از مسئولان خواستند با این پدیده برخورد شود. به همین منظور صحبتی با مسئولان تلگرام صورت گرفت و قرار شد این پیام‌رسان اینترنتی در صدد مسدود کردن این قابلیت در ایران برآید.

آقای واعظی پس از این توافق اعلام کرد امکان ارسال استیکر در تلگرام برای ایرانی‌ها غیرفعال می‌شود و اگر مسئولان تلگرام به وعده خود وفا کنند، ممانعتی برای فعالیت تلگرام در ایران وجود نخواهد داشت. پس از اعلام این خبر، کندی به تلگرام بازگشت که احتمال داده می‌شد پیام‌رسان مذکور مشغول اعمال محدودیت برای کاربران ایرانی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها